קריירה ולימודים

קרפור במהלך גדול לפני הכניסה לישראל: תצליח לנצח באונליין?

שינוי ניהולי בשותפות קרפור-קוויק, המנכ"ל בקוויק אבירם גנות יעזוב את התפקיד וישמש יועץ, אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ויו"ר שותפות קמעונאות אונליין: "קרפור יחד עם קוויק תהיה שחקן משמעותי גם בתחום האון ליין ותייצר שינוי במפת הריטייל של ישראל"
מערכת ice |  9
אורי קילשטיין (צילום סיון פרג', ויקיפדיה)
קוויק מדווחת היום (רביעי) על הסכמה משותפת לסיום כהונתו של מנכ"ל החברה אבירם גנות ועל מינוי יו"ר החברה אופיר שטיינברג לממלא מקום מנכל השותפות. גנות הוביל את השקת המותג קוויק סופר אונליין והיה אחראי בין היתר על הפיכתו לשחקן השלישי בשוק המזון אונליין מאז השקתו בתחילת 2019, גיוסי הון והצטרפות משקיעים אסטרטגיים לחברה, הנפקת החברה והפיכתה לחברה ציבורית.
לאחר גיבוש העסקה והובלת המיזוג, הוחלט בהסכמה בין הצדדים על סיום תפקידו של גנות. גנות ימשיך לייעץ לחברה ככל ויידרש. ביולי האחרון אישרה רשות התחרות הקמת אתר משותף לאלקטרה ויינות ביתן, שיתחרה באתרי רשתות השיווק. קוויק, אלקטרה מוצרי צריכה ויינות ביתן חברו יחד להקמת שותפות שמפעיל ומנהלת שלושה מותגי אונליין: קוויק, ביתן אונליין ומגה אונליין.
 
כמו כן, בחודש מאי 2023, השותפות תשיק ותנהל בישראל את "קרפור אונליין", במקביל להשקת סניפי קרפור ברחבי הארץ. האתר יוקם על גבי פלטפורמה ייחודית, בנוסף לאתרי השותפות הקיימים כעת, והוא ישמש את לקוחות קרפור ומועדוני הלקוחות של הרשת. להערכת החברה, השקת קארפור אונליין, ניהול האתר ופעילותו, צפוי להגדיל את מחזור ההכנסות של השותפות החל ממועד השקת המותג קרפור.
אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ויו"ר השותפות: "אני מודה לאבירם על תקופתו כמנכ"ל ותרומתו הגדולה להפיכת קוויק לשחקן משמעותי בתוך תקופה קצרה מאד. אנחנו עם הפנים קדימה ליצירת תחרות אמיתית בתחום הקמעונאות בישראל – קרפור תהווה שחקן משמעותי גם באון ליין, ויחד נביא לסינרגיה מלאה בין קרפור לבין קוויק. נדע להוביל את השותפות למקום דומיננטי ולייצר בשורה לצרכני ישראל גם בתחום זה וגם במישור הפיזי בחנויות".
אבירם גנות אמר: ״לאחר דרך מרתקת ובניית חברה מובילה בשוק האונליין בישראל, וצמיחה חסרת תקדים, התמודדות עם משבר הקורונה, הנפקת החברה, ובחירתה להוביל את פעילות האונליין של קרפור בישראל, אני מרגיש כי זה הזמן הנכון להמשיך לדרך חדשה. בנינו צוות מדהים והנהלה חזקה, טכנולוגיה מובילה, ומותג חזק וייחודי בזמן קצר. אני בטוח כי החברה תמשיך לממש את הפוטנציאל שלה ותעמוד ביעדים שהצבנו לה ותשיק בהצלחה רבה את המותג קרפור בישראל. רשת קרפור תביא מהפכה של ממש לשוק הישראלי ואני גאה על חלקי בהצלחה הצפויה לבוא. אני מודה על ההזדמנות והאמונה של בעלי המניות ודירקטוריון החברה, וכבעל עניין בחברה מאחל הצלחה רבה להנהלת החברה והנהלת קרפור ישראל בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מחירים וסחורה מעולים (ל"ת)
    יע 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    קרפור
    פטיש ברזל 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו החברה היחידה שכן יכולה לתת פייט לסופרסל יוחננוף ויקטורי ורמי לוי ! הם עם מותגים בייתים. ומחיריי ריצפה ביחס לאחרות . תעשה מהפכה בקניות בסופר וגם באונליין ! נאחל לה בהצלחה. רק תישארו עם המחירים שכבר היום עושים מהפכה בסופרים.
    סגור
  • 7.
    סוף סוף
    ג 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיים לרמות את כל העובדים שלו עכשיו תורו ללכת וגם הדג תמיד מסריח מהראש !!
    סגור
  • 6.
    יותר יקרים
    משה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם יותר יקרים מי כול הרשתות הם רק החליפו את השם מגה
    סגור
  • 5.
    מקווה שהם ימכרו גם דברים לא כשרים (ל"ת)
    אדם 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    מהיום למחר וכאילו הכל סבבה?
    קילשטיין שמילשטיין 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה כשמנהל בינוני שטחן שעות במקינזי מקבל לנהל אנשים. זה נראה חסר נשמה
    סגור
  • 3.
    כמה רעש ...
    מתוסכל 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתחילו לעבוד כבר...רק דיבורים
    סגור
  • 2.
    מהלך שנועד לכישלון הייתי בסניף סופר היום
    ר 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ינוצרה חווית קנייה טובה.
    סגור
  • 1.
    מה עם תושבי הצפון
    לוסי פ. 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתגוררת בנהריה למכירה את רשת קרפור. האם יהיה סניף מה באיזור חיפה?
    סגור