כסף וצרכנות

קוויק ו'שוק העיר' יעבדו יחד: מה יכלול השת"פ?

?קמעונאית האונליין קוויק מעדכנת על צעד נוסף כחלק מאסטרטגיית הצמיחה: חתמה על הסכם מסגרת עם רשת הסופרמרקטים 'שוק העיר' לה 12 סניפים ברחבי הארץ. סניפי הרשת יתווספו באופן הדרגתי למודל התפעולי של קוויק
כפיר אדר | 
קוויק סופר און ליין (צילום מנחם רייס)
קמעונאית האונליין קוויק דיווחה היום (חמישי) כי חתמה על הסכם מסגרת עם חברת שוק העיר, חברת בת של חברת ביכורי שדה. שוק העיר הנה רשת סופרמרקטים ייחודית המציעה ללקוחותיה שפע מוצרי מזון טרים ואיכותים במחירים מצוינים, בשר/דגים ופירות וירקות באיכות מעולה.
הרשת מונה 12 סניפים באיזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ. שניים מן הסניפים הינם סניפי מהדרין שצפויים להשתלב עם כוונת החברה להיכנס לפעילות משמעותית במגזר החרדי באמצעות השת"פ עליו דיווחה החברה עם הדרן. לפי תנאי הסכם המסגרת, יתווספו סניפי רשת שוק העיר באופן הדרגתי למודל התפעולי של קוויק, בהתאם ללוחות זמנים שייקבעו הצדדים
לאחרונה דיווחה קוויק על הסכם שיתוף פעולה עם הדרן וכניסה לפעילות במגזר החרדי. הדרן, המשווקת הגדולה בשוק החרדי עם נתח שוק של כ-2/3 משוק הסמארטפונים הכשרים תשתף פעולה עם קוויק במשך 3 השנים הקרובות, על ידי הבאה לידיעת לקוחותיה בדבר האפשרות לקבל את שירותי קוויק באמצעות גלישה לאתר האינטרנט של קוויק ומתן אפשרות ללקוחותיה לבצע רכישות דרך אתר החברה. בנוסף, הדרן תפעל לשווק, לפרסם ולקדם באופן אקטיבי את שירותי קוויק אצל לקוחותיה על בסיס היכרותה העמוקה את החברה החרדית.  
ברבעון הראשון של 2021 הציגה קוויק הכנסות של כ-44.7 מיליון שקל, גידול של 96% לעומת הרבעון המקביל ב-2020 וגידול של כ-11% לעומת ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020. החברה המשיכה ברבעון הראשון להציג רווחיות גולמית חיובית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה