קריירה ולימודים

מרשים: שיתוף פעולה בין יזמית ישראלית לקונגרס האמריקאי

היזמית הישראלית דניאל אופק בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הקונגרס האמריקאי. ב-8 במרץ תוביל את אירועי יום האישה בספריית הקונגרס האמריקאי שיעסקו במנהיגות נשים בתחומים שונים
מערכת ice | 
דניאל אופק (צילום ידין גולדמן)
שיתוף פעולה מפתיע בין דניאל אופק והקונגרס האמריקאי. היזמית הישראלית תהיה היזמית הישראלית הראשונה בשיתוף פעולה שכזה עם הקונגרס האמריקאי. אופק יצרה ומובילה את אירועי יום האישה אשר יתקיימו בספריית הקונגרס האמריקאי בוושינגטון הבירה ב-8 במרץ ויעסקו במנהיגות נשים ובייחוד בתחומי ההייטק ובעולם ההשקעות.
באירוע ישתתפו מובילי דעה גלובאליים מומחים בתחומים וביניהם: ד"ר ויויאן מינג, חוקרת מוח, טרנסג'נדרית, יזמית, מומחית AI ומשקיעה; אסף רפפורט, מייסד Wiz;     מרב בהט מייסדת Dazz, זנליה האריס מייסדת Wealth Management ; פליסיטי חסן, מייסדת The Find ובת אנוש מייסדת Nia.

דניאל אופק מסרה: "אני גאה על שיתוף הפעולה עם הקונגרס האמריקאי והזכות להוביל את אירועי יום האישה בספריית הקונגרס. אני מאמינה שברמה הגלובלית אנו נמצאים בעת קריטית עבור נשים ולכן אנו מוכרחים להמשיך ולפעול לקידום שוויון הזדמנויות בין המינים ולהתעקש על יצירת תפקידי מפתח ומוקדי ההשפעה בהייטק, בתעשיות אחרות ומגוונות, בפוליטיקה ובכלל עבורן.
"פרלמנט 51 בהובלתי, פועל יחד עם חברות הייטק ישראליות וגלובליות כדי לקדם את המטרה ולהפוך למודל לחיקוי עבור תעשיות נוספות ולכן גם באירוע הקרב היה לי חשוב לשלב אנשים מגוונים, עם רקעים מגוונים שיובילו דיון חשוב וקריטי על במה משמעותית וחשובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה