קריירה ולימודים

אסף גרניט ממשיך בשנה החלומית: מישלן ממשיך לפנק

השף נכח בטקס של מישלן, שנה שלישית ברצף מאז קיבל לראשונה את הכבוד. השנה היה קשה במיוחד לשמור על המעמד, כאשר הורידו ל-20 מסעדות מכוכב אחד לאפס, לשתי מסעדות של שלושה כוכבים הורידו ל-2 ולחמש מסעדות של 2 כוכבים הורידו לאחד
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
אסף גרניט נכח אמש (ראשון) בטקס של מישלן, שנה שלישית ברצף מאז קיבל לראשונה את הכבוד. השנה היה קשה במיוחד לשמור על המעמד, כאשר הורידו ל-20 מסעדות מכוכב אחד לאפס, לשתי מסעדות של שלושה כוכבים הורידו ל-2 ולחמש מסעדות של 2 כוכבים הורידו לאחד.
רק לאחרונה אל על השיקה מהלך מיתוג חדש והכריזה על הפרנזטור החדש של החברה, חנן בן ארי, על שף אסף גרניט שנבחר להיות השף החדש, וחשפה נבחרת שגרירים נוצצת שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות. בכלל נראה שזו השנה שלו, עם התחבות של מחניודה לתל אביב ושלל קמפיינים שקטף.
 
מנכ״לית אל על דינה בן-טל גננסיה חשפה את זהותו של השף החדש: ״אני גאה לספר לכם כי כחלק משיפור חווית הטיסה שלנו, אנו מצרפים היום את השף זוכה המישלן בבירת הקולינריה פריז, שמסב לנו גאווה עולמית – שף אסף גרניט!".
שף אסף גרניט אמר: "זה כבוד גדול עבורי, הראש מתמלא ברעיונות איך להפוך את צי המטוסים של אל על למסעדות מעופפות. יחד עם הצוות שלי ננסה להמשיך את העשייה הקולינרית שלנו ולהוביל את התחום בישראל, בדיוק כמו אל-על אנחנו שואפים להביא הקסם והיופי  של ישראל לכל העולם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה