קריירה ולימודים
עובדים עם משפיענים? כך תוכלו לעשות זאת יותר בקלות
חברת המשפיענים שר מדיה, המתמקצעת בעבודה עם אלפי משפיענים, הבינה את צורכי הלקוחות בשוק ופיתחה מערכת שמייעלת את העבודה של החברות עם המשפיענים באינסטגרם וגם לכמת את הסכום המגיע להם בעבור העבודה שלהם
בעולם של היום, בו הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמת רכישות לכל דבר, ישנן המון חברות שרוב התקציב שלהם נשען על קודי קופון ואפיליאציה. ואולם העבודה אל מול יוצרי התוכן והמשפיענים אינה פשוטה, מכיוון שלא תמיד ניתן להעריך האם יוצר התוכן/המשפיען הוא הנכון לקמפיין, יוביל לתוצאה הרצויה ושווה את ההשקעה הכספית הגבוהה שבעבודה מולו.
חברת המשפיענים שר מדיה, המתמקצעת בעבודה עם אלפי משפיענים, הבינה את צורכי הלקוחות בשוק ופיתחה מערכת שמייעלת את העבודה של החברות עם המשפיענים באינסטגרם. מדובר במערכת שפותחה במיוחד עבור אתרי איקומרס שמפרסמים דרך משפיענים ומאגדת עבורם את כל המידע שהם צריכים במקום אחד.
המערכת משקפת בזמן אמת נתוני מכירות של משפיענים ברשת למותג שמפרסם, למשפיענים ולסוכנות שמפעילה אותם - כך המידע עובר בזמן אמת ובצורה אמינה בלי תלות של משפיענים באתר האינטרנט.
דרך המערכת אפשר לנהל את מאגר הדאטה של המשפיענים, לעקוב אחר לינקים מקודדים וקודי קופון, לנהל מודל אפיליאציה ולהתעדכן בזמן אמת על ביצועים, הקלקות, מכירות ועוד. העבודה עם המערכת מייעלת את העבודה גם ללקוחות העסקיים וגם למשפיענים. הלקוח יכול לראות בזמן אמת האם המשפיען/ית באמת נותן/ת ערך מוסף כמו שהיא/הוא טוען/ת, כמה מכירות הגיעו דרכו/ה, באיזה שעות הוא/היא יותר מצליחים ובאיזה שעות פחות, לדעת מול מי כדאי להמשיך לעבוד ומול מי פחות ובכך לייעל את העבודה שלו.
במקביל, המערכת מייעלת גם את העבודה של המשפיענים שיכולים לייצר בעצמם קודי קופון בזמן אמת לפריטים נבחרים.
עוד ב-
בשר מדיה אומרים כי בעקבות המערכת, המשפיענים לא יהיו תלויים במידע שהלקוח מספק להם, וזאת מכיוון שהם מקבלים את הנתונים בזמן אמת ויוכלו לדעת כמה מגיע להם בעבור העבודה שלהם. מאידך, גם חברות יוכלו להבין מי המשפיען שהכי מתאים לקמפיין אותו הן ירצו להוביל ובכך להגדיל את המכירות בשיעור של עשרות אחוזים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1."אלפי משפיענים".... חחחחג'אס טיס 05/2023/10הגב לתגובה זו0 1גם בכתבה ממומנת במסווה צריך לשמור על קווים של סבירות. בכל הארץ הזו אין אלפי משפיענים ובטח שלא כולם עובדים עם "אימפריית" הדיגיטל שר מדיה (מקווה בשבילם שלא קשורים לשר פיטנס ;-), אז חאלאס לחרטט! כתבה מתושלמת ומגוחכת!סגור
-
תגובה לתגובתך המשמיצהמתן אהבתי 05/2023/23הגב לתגובה זו0 0היי טוקבקיסט אנונימי ומשמיץ חינם יקר, כאן מתן מSHARE, נשוא הכתבה. 1. הכתבה לא ממומנת, תתפלא. 2. אנו עובדים מול אלפי משפיענים בשנה. 3. לא יודע אם אימפריה, אבל משרד שקיים 10 שנים (ותכלס כל עסק שקיים 10 שנים) בישראל זה אימפריה, בטח ובטח כשהוא רק צומח מבחינת מחזורים ורווחיות שנה אחרי שנה, ובטח כשהוא משרד עצמאי ולא חברת בת של נפיל גדול או פירמה ותיקה. מאחל לך המון הצלחה והכי חשוב להיות מזוהה ולעמוד מאחורי המילים שלך בצורה גאה, שקופה וברורה.סגור



