קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מפנק בשירות חדש: כך תקבלו מענקים בקלות

בביטוח הלאומי הודיעו שבמסגרת שיפור השירות, מבוטח שהגיש תביעה לנכות כללית יוכל מעתה לראות את מצב הטיפול בתביעה באתר השירות האישי: "מדובר בשירות חשוב ומשמעותי, שמטרתו לשקף ולהנגיש למבוטח בצורה פשוטה וברורה את תהליך הטיפול בתביעה שלו בביטוח הלאומי"
מערכת ice |  4
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
מסתבכים עם המחשב? לא יודעים איך לנוע דרך המחשב במסדרונות הביטוח הלאומי? במסגרת שיפור השירות, מבוטח שהגיש תביעה לנכות כללית יוכל מעתה לראות את מצב הטיפול בתביעה באתר השירות האישי, והכול בצורה נוחה וברורה ובקליק אחד.
המידע שניתן לקבל כולל: שלב הטיפול בתביעה, ההחלטה בתביעה, האם נקבעה למבוטח ועדה רפואית, האם חסרים מסמכים, אחוזי הנכות הרפואיים, דרגת אי הכושר, תשלומים שמגיעים, מכתבים, אישורים ופרוטוקולים.

בביטוח הלאומי הודיעו באתר הרשמי לכלל הלקוחות בישראל כי: "מדובר בשירות חשוב ומשמעותי, שמטרתו לשקף ולהנגיש למבוטח בצורה פשוטה וברורה את תהליך הטיפול בתביעה שלו בביטוח הלאומי".
אתר שירות אישי של המוסד לביטוח הלאומי מיועד להצגת מידע מקבצי המוסד לביטוח הלאומי במטרה לאפשר למשתמש נגישות וזמינות לחלק מהמידע האישי המופיע אודותיו בקבצי המוסד. "משתמש" הינו כל אדם אשר קיבל מהמוסד קוד משתמש וסיסמה לכניסה לאתר האישי.
המידע המוצג באתר האישי מוגש כשירות לציבור המשתמשים, ולפיכך, נבחרו הנתונים העדכניים המרכזיים השכיחים בפניות ציבור המבוטחים. המידע באתר זה נוסח מחדש ואינו בהכרח זהה לנוסח המופיע ברשומות או בתכתובות רשמיות של המוסד.
המידע המוצג באתר האישי אינו כולל את כל הנתונים ההיסטוריים המופיעים בתיקיך. היקף המידע המוצג באתר האישי מוגבל תקופתית ביחס לכל נושא. תנאי השימוש הקבועים במסמך זה, יחולו על כל שימוש שיעשה המשתמש באתר האישי, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל התקשרות או פעולה שתעשה במסגרת זו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין שום חדש
    עדי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה חדש כל מה שתיארתם פה קיים באתר האישי כבר שנים
    סגור
  • 3.
    באיזו ארץ זה רק? (ל"ת)
    הרצל 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ביטוח זובי
    שימשוו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארגון הכי מושחת במדינה
    סגור
  • 1.
    שד ארגמן 1123 אילת (ל"ת)
    אנגל ליטבינסקי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור