קריירה ולימודים

שטראוס במהלך מרגש: זה מה שעשו לכבוד חג הקורבן

עובדות ועובדי שטראוס ביחד עם בני משפחותיהם, וביחד עם עמותת אמנינא, קיימו יום התנדבות, כאשר במסגרתו ארזו אריזות של סלי מזון לכבוד חג הקורבן, עיד אל אדחא
מערכת ice | 
בניין שטראוס (צילום shutterstock)
אתמול (ראשון, 18.6), עובדות ועובדי שטראוס ביחד עם בני משפחותיהם, וביחד עם עמותת אמנינא, קיימו יום התנדבות, כאשר במסגרתו ארזו אריזות של סלי מזון לכבוד חג הקורבן, עיד אל אדחא.
זוהי השנה השלישית למעשה בה קבוצת שטראוס משתפת פעולה עם עמותת אמנינא, המובילה את פיתוח ההתנדבות והמעורבות החברתית בחברה הערבית. במסגרת הפעילות, שהתקיימה בעיר אום אל-פחם, נארזו מאות סלי מזון למשפחות מהחברה הערבית, שיוכלו לחגוג את החג בשמחה ובכבוד. 
 
מבחינת שטראוס מדובר ביצירת אימפקט משמעותי בחברה הישראלית. פעילות זו היא חלק ממגוון רחב של פעילויות ויוזמות של הקבוצה בקהילה, שמטרתן לייצר אימפקט חברתי משמעותי, במסגרת תפיסה רחבה של האחריות התאגידית בשטראוס.
קבוצת שטראוס ועמותת אמנינא בפרויקט אריזת סלי מזון לרגל חג הקורבן (יח"צ)
משטראוס נמסר כי כחברת מזון ומשקאות שפועלת במטרה להזין ולטפח מחר טוב יותר, קבוצת שטראוס מלווה קהילות מגוונות ומסייעת להן בפיתוח מוצרים מותאם ובקידום פעילויות המסייעות לכולנו לחיות טוב יותר וביחד, למען עתיד מקיים עבור כולם. כחלק מעידוד עובדי שטראוס לתרום לקהילה, לכל עובד ישנם 24 שעות בשנה בהן ניתן להתנדב על חשבון שעות העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה