קריירה ולימודים

פורום סמנכ"לי הכספים של איגוד ההיי-טק התכנס להציג אסטרטגיות מובילות

השבוע נערך פורום סמנכ"לי הכספים של איגוד ההיי-טק ובשיתוף רשות החדשנות. בפורום בכירי הענף ניהלו שיח על נושאים מגוונים כגון: ניהול סיכונים במט"ח, סקירת חוק תעשיה עתירת ידע ואישורים לצרכי מס הניתנים מרשות החדשנות ועוד
פורום סמנכלי הכספים (צילום איגוד ההייטק)
השבוע (רביעי) נערך במשרדי חברת קרמר אלקטרוניקה פורום סמנכ"לי כספים ושרשרת אספקה, בהובלת איגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים ובשיתוף רשות החדשנות. בפורום בכירי הענף ניהלו שיח על נושאים מגוונים כגון: ניהול סיכונים במט"ח, סקירת חוק תעשיה עתירת ידע ואישורים לצרכי מס הניתנים מרשות החדשנות, שקיפות מלאה ברכשCustom  כל המידע לכל החלטה.
בין המשתתפים בפורום: שחק משה, יו"ר הפורום וסמנכ"ל כספים בחברת אירונאוטיקס; גלעד עירון, מנכ"ל חברת קרמר אלקטרוניקה; רו"ח אמיר גונן, מנהל אגף המיסים ברשות החדשנות; דרור זק"ש, מנהל היחידה לניהול סיכונים במט"ח, הבנק הבינלאומי; בן הלפרין מנכ"ל ומייסדManufuture  ועוד עשרות בכירים מחברות וארגונים בולטים.
מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים, מסרה: "שיתוף פעולה בין החברות באיגוד מהווה פעם אחר פעם מענה אל מול החסמים והאתגרים. פורום זה גילם בתוכו: שקיפות, שותפות והענקת רוח גבית מטעם איגוד ההיי-טק הן בחיבור המתבקש וכמו כן המשך פעילות כצורך מובהק להמשכיות אפקטיבית בתכנית הסדורה אל מול הממשלה".
שחק משה, יו"ר הפורום וסמנכ"ל כספים בחברת אירונאוטיקס, הוסיף: "בזמנים בהם לא מעט פרמטרים, המשפיעים עלינו בצורה ישירה ו/או עקיפה משתנים לעיתים דחופות וקיים חוסר יציבות בשווקים השונים, חשוב שיתוף המידע והרמת הדגלים, מאנשי הפורום השונים החברים בפורום ונוכחים במפגשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה