קריירה ולימודים

שלום מיכאלשווילי בווידוי קשה: "מבטים של פחד ושנאה, לא פשוט"

שלום מיכאלשווילי, הגיע לבסיס בו שירת בצבא רגע לפני עליית הסדרה "משמר הגבול", שם סיפר על הצילומים: "צילמנו בהרבה מקומות שלא כיף להסתובב ולא נעים להסתובב בהם, מבטים של פחד ושנאה. אני מודה שכל ההסתכלות שלי על משמר הגבול היא אחרת עכשיו". ומה דעתו על אלימות משטרתית?
מערכת ice |  1
שלום מיכאלשווילי (צילום מיכה לובטון)
שלום מיכאלשווילי, אחד השחקנים והקומיקאים האהובים בישראל, סיים ממש לאחרונה את הצילומים לסדרה בה הוא מככב "משמר הגבול" שתשודר בהוט, שמגוללת את סיפורים של לוחמי משמר הגבול. 
לרגל כך, "בערב טוב עם גיא פינס" ליוו את השחקן בכתבה מיוחדת ומרגשת לבסיס בו הוא שירת כחייל. כשנכנס שלום לבסיס, הוא התקבל באהבה רבה על ידי החיילים ונראה נרגש במיוחד. שלום הגיע לחדר האוכל וצחק עם החיילים על כך שהאוכל השתדרג משמעותית מאז שעזב. מיכאלשווילי אף נפגש עם הרס"ר של הבסיס שפיקד עליו. 
בהמשך, מיכאלשווילי התראיין וסיפר על צילומי הסדרה: "צילמנו בהרבה מקומות שלא כיף להסתובב ולא נעים להסתובב בהם. אתה יודע, אני רואה את המבטים. אני רואה איך אנשים מסתכלים, איך חלק מהאנשים מפחד ואיך חלק שונא. זה לא כיף ולא פשוט".
כנשאל מה הוא גילה תוך כדי עבודה והתחקירים לקראת הסדרה סיפר שלום: "תשמע, כשאתה נמצא במקומות שהם נוטפים שם את הזיעה שלהם אתה מבין. א', כמה קשה, ב' כמה מפחיד, כמה זה אחר. זאת עבודה אחרת. אני מודה שכל ההסתכלות שלי על משמר הגבול היא אחרת עכשיו".
כשנשאל מה הוא חושב לגבי האלימות שהם מפעילים בהפגנות ענה שלום: "אני חושב שאין שוטר במדינת ישראל, ואין חייל מג"ב במדינת ישראל שבא להרביץ למישהו בשביל להרביץ. זה מה שאני חושב ואני גם מאמין לחשוב ככה וזה מה שאני רוצה, לחשוב ככה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי אמר אהוב בישראל
    דוניה 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם ממתינים לכרטיסים חינם כשאתם כותבים קומיקאי אהוב בישראל או הנדסת תודעה
    סגור