קריירה ולימודים

טיילור סוויפט הפכה למיליארדרית חדשה: השווי המטורף של הכוכבת נחשף

טיילור סוויפט, הדבר החם ביותר בעולם המוזיקה, ממשיכה להכניס סכומי עתק ולפי ניתוח חדש, השווי הנקי שלה עומד על 1.1 מיליארד דולר, זאת על פי הערכה מינימלית שמתבססת רק על נתונים שגלויים לציבור הרחב
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טיילור סוויפט היא ללא כל ספק הדבר החם ביותר שקיים היום בעולם המוזיקה. כוכבת הפופ האמריקאית, שסיימה לאחרונה סבב הופעות מוצלח במיוחד, הפכה למיליארדרית חדשה אחרי שדיווחה על שווי נקי של 1.1 מיליארד דולר, כך על פי ניתוח שערכו השבוע בסוכנות הידיעות "בלומברג".
בניתוח שערכו "בלומברג" הם לקחו בחשבון מספר רב של משתנים כמו למשל חמשת הבתים שנמצאים בבעלותה של כוכבת הפופ, כמו גם נתונים מהכנסות בעולם הסטרימינג, הכנסות מהופעות ומתמלוגים על המוזיקה שלה, מכירת אלבומים ועוד.
על פי הניתוח של הסוכנות, הישוב שנעשה הוא מאוד שמרני ומינימלי, ויכול מאוד להיות שהסכום הוא אף גבוה יותר, שכן ב"בלומברג" התבססו רק על רווחים ונכנסים בבעלותה שניתן לעקוב אחרי הנתונים שלהם בבצורה פשוטה, אחרי שאלו פורסמו לכלל וחשופים לציבור הרחב. בסוכנות הידיעות "בלומברג" ניסו להשיג את תגובתה של טיילור סוויפט, אך זו סירבה להתייחס לתחקיר שערכו. 
שווי התמלוגים שמקבלת טיילור סוויפט עומד על לא פחות מ-400 מיליון דולר. עוד 370 מיליון דולר קשורים מלכירת כרטיסים ומרצ'נדייז, בעוד שהרווחים של Spotify ויוטיוב עומדים על 120 מיליון דולר, וחמשת הבתים שלה מוערכים ב-110 מיליון דולר. ייתכן שיש לה מקורות מקורות נוספים, אך הם אינם מפורסמים לציבור הרחב.
אגב, היום היא הוציאה את החידוש של האלבום שלה 1989. סוויפט מחדשת את האלבומים הישנים שלה בעקבות סכסוך שהיה בינה לבין מנהלה לשעבר, שהביא אותה למצב שהיא מחדשת אלבומים על מנת שוא לא יקבל תמלוגים עליהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שגיאות
    תובנות 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתתחילו לבדוק את הטכסטים שאתם מפרסמים. אם תשומת הלב לנכונות הידיעות והכתבות שווה לתשומת הלב לשגיאות הכתיב שמופיעות כאן אז אפשר לזרוק לפח את כל האתר.
    סגור