קריירה ולימודים

מנכ"ל אינטל מתייחס לראשונה למלחמה בישראל: "איבדנו עובדים בסכסוך"

פאט גלזינגר, סיפר בראיון לפוקס ניוז: "כמה מעובדינו איבדו את ילדיהם, ויש לנו עוד מספר חטופים, היו כאלו שקרובי המשפחה שלהם נחטפו לעזה, זה העם הכי קשוח שיש, למרות הקרבות, העובדים לא פספסו ייצור של אף פרוסת סיליקון או התחייבות שהיו להם לפיתוח מוצרים"
מערכת ice |  3
אינטל (צילום Magma Images ,shutterstock)

מנכ"ל אינטל העולמית, פאט גלזינגר, התראיין אמש (חמישי) .בערוץ Fox News ופעם הראשונה מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל', התייחס באופן פומבי למצב בישראל עבור עובדי החברה ומה הייתה ההשפעה של המלחמה על אינטל ועובדיה.

למעשה לגלזינגר היו לא מעט סיפורים מרתקים על העובדים בישראל: "איבדנו מספר עובדים בסכסוך. כמה מעובדינו איבדו את ילדיהם, ויש לנו עוד מספר חטופים, היו כאלו שקרובי המשפחה שלהם נחטפו לעזה"
 


גלזינגר שביקר בישראל עשרות פעמים סיפר עד כמה הנושא קרוב לליבו: "תמכנו בעובדים שלנו כלכלית, נפשית, רגשית ועשינו דברים נוספים לתמוך בהם". כמובן שהחברה עזרה במענקים ובהתאמת העבודה למצב החדש.

בריאיון, גלזינגר הדהים את הצופים וחשף כי כ-17%, מעובדי אינטל בישראל גויסו בצו 8 למילואים ודאג להדגיש: "למרות הקרבות, העובדים לא פספסו ייצור של אף פרוסת סיליקון או התחייבות שהיו להם לפיתוח מוצרים, הישראלים הם העם הקשוח ביותר שיש".
על השיחה שלו עם נשיא המדינה בוז'י הרצוג סיפר: "אתמול שוחחתי בטלפון עם הנשיא יצחק הרצוג. אנחנו נמשיך לתמוך בהם. אנו מאמינים בכל ליבנו במה שהישראלים עשו, אך במקביל תומכים במאמצים ההומניטריים באזור".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סכסוך ? טבח והוצאה להורג , אונס וחטיפת תינוקות
    איזה הזוי. 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשישים ? מניעה ביקור צלב אדום לחטופים , שיגור טילים זה סכסוך?
    סגור
  • 1.
    אח תאמינו לו. פיטר מאות אנשים השנה בישראל (ל"ת)
    שי ע. 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפיטורים היו כלל עולמיים
    עובד אינטל 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פיטרו רק בארץ, וגם אלה שפוטרו קיבלו חבילה יפה אל תדאג
    סגור