טלוויזיה

טלטלה בפוקס ניוז: המגיש המרכזי עוזב את הרשת

ההודעה לעיתונות לא כללה שום תגובה של טאקר קרלסון וגם לא כל הכרה במעמדו כאחד האישים הפופולריים ביותר של הרשת. התכנית שלו שתוכננה ליום שני בערב תתקיים בלעדיו
מערכת ice |  1
פוקס ניוז (צילום צילום מסך טוויטר @qtseven)
טלטלה בפוקס ניוז: טאקר קרלסון עוזב. מדובר מכה כואבת נוספת עבור רשת הטלוויזיה של רופרט מרדוק, ימים ספורים לאחר שהסכימה ליישב תביעת לשון הרע על האשמות שהיא שידרה תיאוריות שווא על הונאת בחירות בארה"ב. שני הצדדים "הסכימו להיפרד", אמרה פוקס בהצהרה קצרה היום (שני) ועוררה סערה בחוגי התקשורת בארה"ב. "אנו מודים לו על שירותו לרשת כמגיש ולפני כן על עבודתו מאחורי הקלעים".
ההודעה לעיתונות לא כללה שום תגובה של קרלסון וגם לא כל הכרה במעמדו כאחד האישים הפופולריים ביותר של הרשת. התכנית שלו שתוכננה ליום שני בערב תתקיים בלעדיו. קרלסון סיים את השידור שלו ביום שישי ללא אינדיקציה שזה יהיה האחרון שלו עבור פוקס. "נחזור ביום שני, בינתיים שיהיה לנו סוף שבוע הכי טוב", הוא אמר לצופים. גם ג'סטין וולס, המפיק בפועל של קרלסון, עזב.
קרלסון הוא בין האישים הנצפים ביותר בכל הטלוויזיה האמריקאית, אשר מושך אליו יותר מ-3 מיליון צופים לתוכנית שלו, Tucker Carlson Tonight. פוקס ניוז והבעלים שלה, פוקס קורפ, נתבעו על ידי חברת מכונות ההצבעה Dominion על הצהרות פייק שהאשימו את היצרן בזיוף המכשירים שלה כדי להעניק קולות לנשיא ג'ו ביידן, בתשלום שוחד לפקידי בחירות, ובעבודה עבור נשיא ונצואלה לשעבר הוגו צ'אבס.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפוקוס כמעט שאין חדשות הכל על הלל לרפובליקנים והשמצות
    Hguy 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על ביידן והדמוקרטיה. אין להם ערך לאמת ולכן נפלו בעניין מכונות ההצבעה.
    סגור