כסף וצרכנות

פרטנר במהלך משוגע: כך תקבלו 5,000 שקל במתנה

פרטנר בהטבות בלעדיות של עד כ-5,000 שקל לרוכשי סמסונג גלקסי S24. במסגרת ההטבה, בכל רכישה של מכשיר מדגם Galaxy S24 בחנויות פרטנר, יקבל הלקוח כרטיס גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה
מערכת ice | 
פרטנר בהטבות ענק לרוכשי ה-Galaxy S24 (צילום shutterstock, סמסונג ישראל)
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום [שני] מהלך בלעדי וייחודי במסגרת השקת סדרת הטלפונים Galaxy S24 החדשה של Samsung, שהציגה לראשונה יכולות בינה מלאכותית.
במסגרת ההטבה, בכל רכישה של מכשיר מדגם Galaxy S24 בחנויות פרטנר, יקבל הלקוח כרטיס גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה! כלל המתנות מבית סמסונג בשווי משתנה, החל מראש טעינה ועד מכשיר Galaxy S24 Ultra, שעלותו כ-5,000 שקל. מתנות נוספות שיחולקו במסגרת כרטיסי הגירוד: מטען רכב, SmartTag, מטען אלחוטי, אזניות Buds, טאבלט Galaxy A9, שעון חכם סדרה 6 ומכשירי ה-AI החדשים שהושקו לאחרונה.

פרטנר, יבואן רשמי של Samsung בישראל ומספקת אחריות יצרן ופריסת מעבדות ארצית, מציעה את סדרת המכשירים במגוון נפחים וצבעים. אחרי ההשקה, המכשיר המבוקש ביותר הוא דגם האולטרה בנפח 256 ובצבע שחור.
בנוסף, פרטנר תמשיך להעניק לרוכשים את ההטבות אותן העניקה בהזמנה המוקדמת ותיתן הנחה מיוחדת על אזניות Galaxy Buds 2 pro שיעלו 199 שקל (במקום 899 שקל) ועל אזניות Galaxy Buds FE  שיעלו 99 שקל (במקום 399 שקל). לאור המגמה ההולכת וגדלה של רכישת שעונים חכמים כמוצר משלים למכשיר הסלולר, מציעה פרטנר לרוכשים הטבה אטרקטיבית ומוגדלת, של 20% הנחה על שעוני Samsung מדגמי Galaxy Watch 6.
עוד יוכלו ליהנות הרוכשים בפרטנר גם מהטבת Trade-In מוגדלת  של עד 3,320 שקל בהחזרת מכשיר סמסונג ישן וערכת אביזרים מוזלת במחיר של 399 שקל בלבד, הכוללת: ראש מטען 25W, אזניות Galaxy Buds FE, כיסוי שקוף ומגן זכוכית למסך. פרטנר מציעה גם את שירות התיקונים Premium Care הייעודי לבעלי מכשירי הדגל של אפל וסמסונג וכולל: תיקון נזק; תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה; הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח; תמיכה במוקד וואטסאפ; ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה