כסף וצרכנות

פלאפון חושפת: סמסונג תשבור את השוק עם הגלקסי החדש?

חברת פלאפון חושפת נתונים לאחר השקת סדרת מכשירי הסמארטפון החדשים של סמסונג, הגלקסי s24. בחברה חושפים מהו הדגם הנמכר והמבוקש ביותר מתוך הסדרה החדשה
מערכת ice | 
סמסונג גלקסי s24 (צילום סמסונג)
לקראת ההשקה האחרונה של חברת סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית זרעה ציפייה להשקה מיוחדת ולא דומה לאלו שקדמו לה. זאת בעקבות כניסת טכנולוגיית ה-AI לראשונה לסדרת מכשירי סמארטפון, אותה הרבו לשווק בסמסונג. לאחר ההשקה, חברת אפל הודיעה כי גם היא תכניס את הטכנולוגיה הזו למכשיריה העתידיים.
היום (רביעי), חושפת חברת פלאפון רשימת הדגמים המבוקשים ביותר נמכרו עד כה, מתחילת המכירה המוקדמת לפני כשלושה שבועות. במקום הראשון נמצא דגם ה-Ultra 256GB עם מעל ל-40% מסך הרכישות של דגמי ה- S24. זאת כאשר 80% מרוכשי דגם זה הזמינו אותו בצבעים שחור או אפור.
במקום השני נמצא דגם ה-Ultra 512GB עם מעל ל 20% מסך המכירות וכמחצית מהרוכשים, שבחרו לרכוש גם הם את הדגם בצבע אפור. אל המקום השלישי הגיע הדגם S24 256GB עם 10% מסך המכירות ועם 80% מהרוכשים, שהזמינו אותנו בצבע שחור ו-20% בצבע אפור. 
בחברת פלאפון ציינו כי "השקת מכשירי הגלקסי S24 מתאפיינת בביקוש גבוה לנפחים גבוהים היות ומבצע ההשקה היה הכפלת נפחי הזיכרון של המכשירים שנרכשו". עוד ואמרו בחברה כי במקביל להשקה, פלאפון צילמה פרסומת חדשה המשודרת בטלוויזיה, בכיכובו של יהודה לוי פרזנטור החברה, בו היא מציעה 5 שנות אחריות ברכישת מכשיר גלקסי S24 חדש.
 
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון אמר: "מיתוג המכשירים כמכשירי AI הראשונים בעולם הסלולר יצר רוח גבית להשקה. לראשונה אנחנו מציעים טרייד אין בגובה של 3,500 שקלים בהחזרת מכשיר ישן. אנחנו רואים כי יותר ויותר לקוחות מבקשים להוזיל את קניית המכשיר החדש בהחזרת מכשיר ישן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה