כסף וצרכנות

רוכשי שופרסל מקבלים מסר חד: "לא יפטרו אותנו בקלות"

אחרי שהאחים אמיר רכשו 24.9% ממניות הרשת, המנכ"ל אורי וטרמן טען שהם לא בעלי השליטה: "הם רק לבעלי המניות הגדולים ביותר". הוא גם הסביר, כי לאחר השלמת העסקה והעברת המניות לידיהם, הם עדיין לא יוכלו לעשות פעולות חריגות ולהוציא לפועל החלטות כגון שינוי בעמדת מנכ"ל החברה, כאשר מהלך כזה יחייב את אישור הדירקטוריון
מערכת ice |  7
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
נחיתה לא כל כך רכה לרוכשים החדשים של רשת הקמעונאות הגדולה בישראל? מנכ"ל שופרסל, אורי וטרמן, נאם ביום חמישי האחרון בפני 100 המנהלים הבכירים של הרשת בכנס "פורום המאה" ושם התייחס לראשונה לעסקת הרכישה של האחים אמיר, שהפכה אותם לבעלי השליטה החדשים.
וטרמן אגב טען שהם לא בעלי השליטה: "הם רק לבעלי המניות הגדולים ביותר". הוא גם הסביר, על פי הפרסום בדה מרקר, כי לאחר השלמת העסקה והעברת המניות לידיהם, הם עדיין לא יוכלו לעשות פעולות חריגות ולהוציא לפועל החלטות כגון שינוי בעמדת מנכ"ל החברה, כאשר מהלך כזה יחייב את אישור הדירקטוריון של שופרסל.
 
יש להזכיר כי האחים אמיר רכשו בעסקה הזו בסך הכל 24.9% מכלל מניות שופרסל, זאת עבור כ-1.5 מיליארד שקל במזומן, לפי שווי של 6 מיליארד שקל בסך הכל. האחים הבהירו מצדם כי הם מתכוונים להיות מאוד פעילים בהתנהלות החברה, הם גם דרשו כי לא יבוצעו פעולות עם יכולת להשפיע על הטווח הארוך, עד לכניסתם.
האחים אמיר כזכור גברו בהצעתם על הצעות של יוסי ויליגר וכן של קבוצת משקיעים מארצות הברית בהובלת מייקל אלפרט ועוד שורה של אנשי עסקים מקומיים שאיגד, כאשר הם זכו לתמיכת המוסדיים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אורי חכמולוג גדול , תתכונן אתה הולך לקבל שפיץ (ל"ת)
    משה 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    מדליפים
    רובי 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי וטרמן שגה אם אמר זאת, ואם בכל זאת אמר אזי מישהו הדליף החוצה.. סתם יוצר מתיחות שגם כך קיימת
    סגור
  • 3.
    השמח
    ציון זאדה 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסי ואמיר אנשים מקסימים ואנושיים עדיף שכן יחליטו על דברים יש להם ידע ומזל ויצליחו עבדתי איתם 6 שנים תמיד הגדילו ראש ופינקו את העובדים הלואי שהגורל יפגיש בינינו שוב כייף לעבוד איתם.
    סגור
  • 2.
    ראינו כבר את היהירות של יקי ודמני (ל"ת)
    שומשום 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • .
    א 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי החזירות של אברכהן.....
    סגור
  • 1.
    האחים אמיר
    רועי 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מנכל מצויין שעשה בשנה כמה מהלכים שהגדילו משמעותית את הרווח הנקי כבר בטווח הקצר ובטווח הארוך יעלו משמעותית את שווי המניה אם יושלמו. תהיה טעות מצד הבעלים החדשים להדיח אותו.
    סגור
  • אורי ואברכהן תתחילו לחפש מקום מחבוא.
    דניאל 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האחים בדרך....
    סגור