כסף וצרכנות

מהפכת ענק בנתב"ג: כך תזמינו מהיום מוניות בשדה

מהבוקר, כדי לנסוע במונית יש להצטייד בקוד נסיעה. את קוד הנסיעה ניתן לקבל בקלות דרך אפליקציית Gett‏ ועמדות שירות העצמי המפוזרות בטרמינל
מערכת ice |  2
Gett (צילום freepik, אתר החברה Gett)
דרך חדשה לחזור משדה התעופה. בהתאם להוראות המכרז של רשות שדות התעופה תהליך קבלת מונית מתור המוניות המורשות משתנה והחל מהבוקר [שני] ה-26.02.2024 בשעה 12:00 כדי לנסוע במונית יש להצטייד בקוד נסיעה. את קוד הנסיעה ניתן לקבל בקלות דרך אפליקציית Gett‏ ועמדות שירות העצמי המפוזרות בטרמינל.
איך מזמינים מונית מנתב"ג? יוצרים הזמנה דרך האפליקציה או עמדות השירות העצמי ומקבלים קוד נסיעה. מתקדמים לתור המוניות המורשות בקומת הקרקע - ביציאה 03, ומציגים לנהג את הקוד טרם תחילת הנסיעה.

מה עוד השתנה? מעקב ובקרת איכות שוטפת על הנסיעות מוקד שירות ייעודי הפועל 24/7 במיוחד עמדות שירות עצמי ברחבי השדה חוויה טכנולוגית חלקה ופשוטה רגילים להזמין מהאפליקציה ולאתר נהג? החל מה-26.02.2024 בשעה 12:00 ניתן להזמין בקלות ובנוחות נסיעות עתידיות מקומה 2, שרישומן נעשה מעל לשעתיים מזמן האיסוף.
עוד נכתב ללקוחות: "מחכים לכם בזרועות פתוחות בתור המוניות, המורשות, בקומת הקרקע - יציאה 03 ובנסיעות מוזמנות בקומה 2 - שער 23. בכפוף לתנאי השימוש באפליקציה | תקף לנסיעות, פרטיות בלבד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוקר המחייה מעשה מכוון
    Eden Reznik 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשורות רעות. כל זמן שממשלות מנהיגות מצור על המשק הכלכלי, אוסרות פעילות חופשית במגזר הפרטי, חוסמות יבוא ומחילות פיקוח מחירים, זה פוגע ברמת החיים במיוחד בשכבות החלשות שידם אינם משגת והופכים עניים יותר. לחסום שירותי תחבורה שיתופית כמו Uber, למנוע הפרטה של משק התחבורה, ולנהל מדיניות תחבורה ריכוזית זה פשע שצריך להיות פלילי במדינה מתוקנת. אם זה לא מספיק, בשורת הרכב האוטונומי שתוזיל בצורה משמעותית את מחירי המוניות האוטונומיות, לא תגיע לציבור בישראל. למה? בליכוד (סליחה במפלגת הפנקס האדום) נתנו התחייבות לארגוני המוניות שישוו את את תעריף הנסיעה במונית אוטונומית לזו של מונית מאויישת. הכל פורסם ומתועד כולל חברות הרובוטקסי שהצהירו שמונית אוטונומית זולה באופן משמעותי. הליכוד פועל באופן הפוך ממצע הממפלגה ופוגע בשכבות החלשות ביותר אצלם כל שקל מהווה שיעור גבוה מסך הכנסתם ולכן הם הנפגעים העיקריים.
    סגור
  • 1.
    מונופול. ברשות ממשלת השחיתות והעושק. (ל"ת)
    אלי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור