כסף וצרכנות

דיסני בהשקה ייחודית בישראל: אלה המוצרים החדשים על המדף

דיסני יוצאת בקמפיין חדש לקראת פסח עם ליין מוצרי פופ שיכלול צעצועים, ערכות לגו ומוצרי אופנה לילדים. אלה החנויות שישווקו את מוצרי הקמפיין
שירה יום טוב | 
דיסני (צילום shutterstock)
לקראת חג הפסח, דיסני משיקה קמפיין בינלאומי תחת השם "ניצוצות אושר בכל יום" - עם ליין מוצרים חדשים בעיצוב הדמויות האהובות של סרטי דיסני. החברה תשיק במספר רשתות מוצרים שונים ובהם משחקים ופרטי אופנה.
לרגל הקמפיין יושקו מוצרי הדיסני החדשים במספר רשתות. ברשת הפנינג משחקים ואביזרים חדשים של חברת מאטל ביניהן: בובת אריאל בת הים הקטנה חדשה ומאובזרת וערכת המשחקים של טירת ארנדל של אנה שהוא למעשה בית בובות הנפתח לאזורי משחקי שונים וכולל גם בובה של אנה, אולף ואביזרים שונים כדוגמת נדנדה ומיטה. 
כמו כן יוצעו למכירה מגוון רחב של משחקי לגו המתאימים לילדים בגילאי 4-7 וכוללים את "הטירה הקפואה של אלזה" ו"עגלת החטיפים הקפואים של אלזה" מהסרט לשבור את הקרח, ערכות נסיכות דיסני הכוללות את "רפונזל מפזזת", "כרכרת הסוסים של בל", ו"הרפתקה בשוק הנסיכות של דיסני"  עם טיאנה, אורורה, סינדרלה ואריאל.  ערכות הלגו המגוונות עוזרות להצמיח את הדמיון והפריחה של הילדים באמצעות סיפור יצירתי, עידוד הנאה ממשחקי תפקידים והגשמת המשחק גם מחזקת את כישורי התקשורת בין הילדים ובין המבוגרים לילדים. טווח המחירים למרבית המוצרים: 69.90 שקלים - 359 שקלים.
ברשת nimrod&more מוצעת קולקציית ספורט וסנדלים חדשה ואפנתית לילדות, בצבעי פסטל יפיפיים עם דמויות אהובות של נסיכות דיסני כדוגמת אריאל בת הים הקטנה, שלגיה, רפונזל וגם אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח" ובנוסף לרגל השקת הקולקציה: בכל רכישה של נעלי דיסני מהקולקציה החדשה, ניתן להוסיף לקנייה פאזל אחד לבחירה מבין שלושת המותגים: נסיכות דיסני, "לשבור את הקרח" ו"המשאלה"  ב-19.90 שקלים. המבצע בתוקף עד לסוף חודש אפריל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה