כסף וצרכנות

רמי לוי, קרפור או יוחננוף: זו הרשת הזולה ביותר בישראל

סל הקניות הממוצע לקראת חג הפסח עלה ב-21% מהשנה שעברה. הפער בין הרשת הזולה והיקרה בישראל עומד על 31%, כאשר סל הקניות הממוצע ברמי לוי שיווק השקמה הוא הזול ביותר. ומי הרשת היקרה ביותר? אלה המחירים בכלל הרשתות שנבדקו בארץ לקראת החג
מערכת ice |  2
רשתות מזון (צילום vecteezy, shutterstock)
רגע לפני סדר הפסח המתקרב אלינו, הידוע בכינויו חג הקניות, בחדשות 12 ערכו בדיקה מקיפה בנוגע לרשתות המזון הזולות והיקרות ביותר בישראל לחג הפסח, ומצאו כי המחירים זינקו משמעותית בפער של 21% מהפסח שעבר.
מהבדיקה עולה כי הרשת שמציאה את סל המזון הזול ביותר בישראל לחג הפסח היא רשת רמי לוי שיווק השקמה, עם סל קניות ממוצע של 708 שקל. אחריה רשת אושר עד, עם סל קניות ממוצע של 726 שקל. יוחננוף במקום השלישי עם סל קניות ממוצע לחג הפסח של 731 שקל.
 
רשת קרפור מציעה סל קניות ממוצע של 749 שקל, אחריה בפער די גדול ניתן למצוא את רשת מחסני השוק, עם סל ממוצע של 780 שקל. הרבה מעליה נמצאת רשת ויקטורי, שמציעה סל קניות ממוצע לחג ב-833 שקל. שופרסל דיל מציעה סל קניות ממוצע לחג של 883 שקל. 
שתי הרשתות היקרות ביותר לחג הפסח הן רשת טיב טעם, שמציעה סל קניות ממוצע לחג של 919 שקל, והרשת היקרה ביותר בישראל היא פרש מרקט, שסל הקניות שלה גדול בממוצע של 31% מרשת רמי לוי שיווק השקמה, כשהיא מציעה סל קניות ממוצע לחג של 928 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נשמע הגיוני. עוברת כל שבוע בין הסופרים
    ר.לוי לא זול 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב מכרו לכם תעמולה משיכה בשקרים עי תשלום לפרסומאים
    סגור
  • 1.
    מיתנצל (זה ארע רק משום בלא עסרה, שכזאת).
    איתן בוקס 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בברכה.
    סגור