כסף וצרכנות

מנכ"ל יוחננוף: "עליות מחירים נכפות עלינו - הציבור נאנק"

בראיון שקיים איתן יוחננוף ל"ישראל היום", הוא התייחס למגמת עליית המחירים בישראל מאז פרוץ המלחמה, והסביר כי פעמים רבות הדבר נכפה על רשתות השיווק והשאלה היא כיצד ניתן "להקל על הגזירה". עוד הוא טען כי ההתערבות של ברקת בהתייקרות היא "מסוכנת"
מערכת ice |  1
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
הבעלים של רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, התראיין לעיתון "ישראל היום" והתייחס לגל עליית המחירים שהרים ראשו ברקע המלחמה. "במקביל לכך שיש עליות מחירים שנכפות עלינו, השאלה היא איך אני יכול כעסק לתרום את חלקי בתהליך. הורדנו את הרווח הגולמי ב-0.05%", אמר המנכ"ל.
עוד הוסיף יוחננוף כי "יוקר המחיה הוא אחד האיומים הגדולים על המערב. למלחמה יש היבטים הרבה יותר גדולים, הציבור נאנק".
 
לסיכום הוא מסביר כי לדעתו, שר הכלכלה ניר ברקת אינו צריך להתערב בגלי עליות המחירים של הרשתות. מבחינתו, התערבויות שכאלו יכולות רק להזיק - "אמרתי שזה מסוכן". נזכיר כי בעקבות עליית המחירים הדרמטית של רשתות המזון, ברקת זימן את בעלי ענקיות המזון לדיון דחוף וביקש מהם שלא להעלות מחירים. מי שלא הסכים לבקשתו, נכנס ל"רשימה השחורה". עם זאת, רבים מבקרים את הפעולה הזו מכיוון שלא ברורה עדיין יעילות הרשימה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח
    מולייר 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם העליות נכפים עליכם איך זה שבשורה תחץונה יש רווחים של מאות מיליונים לו החזירות היתה פחותה לא היה קורה כלום לו הרווחתם פחות .
    סגור