שיווק ופרסום

יוחננוף במהלך מרגש: זה המוצר המיוחד שתמכור בסניפים

רשת יוחננוף ויקב היוצר במהדורת יינות מיוחדת שחלק מהכנסותיה יתרמו לעמותת "הותיר אחריו חברה" לתמיכה נפשית וקהילתית בבנות ובני זוג של חיילים שנפלו
מערכת ice | 
סניף יוחננוף (צילום Magma Images)
עמותת "הותיר אחריו חברה" מלווה בנות ובני זוג של חללי צה"ל שנפלו ומעניקה להם תמיכה נפשית בטיפול פרטני ובקבוצות תמיכה. כמו כן מקיימת העמותה מפגשי חברות ליצירת קהילה ופועלת לביסוס מעמד בני הזוג השכולים והשגת זכויות.
לקראת יום האישה 2024 מתגייסת רשת יוחננוף לעשייתה החשובה של העמותה ומציעה מהדורה מיוחדת של יינות שרדונה של יקב היוצר, המאוירים על ידי האמנית אורית פוקס,  אשר ימכרו בסניפי הרשת.
 
יינות הסדרה יוצגו ברשת יוחננוף, במעמדים מעוצבים המספרים על עשייתה החשובה של העמותה, ויוצבו בסניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ, במטרה להעלות את מודעות הציבור לסוגית בנות ובני הזוג של הנופלים אשר חוו את האובדן הנורא.
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל רשת יוחננוף: "החל מתחילת המלחמה רשת יוחננוף פועלת רבות על מנת לתמוך ולסייע לעורף הישראלי ולכוחות הביטחון הנמצאים בקו האש. לקראת יום האישה, אנו תומכים בעמותת 'הותיר אחריו חבר.ה' ועומדים לצידן של בנות ובני הזוג של חללי צה"ל, שהקריבו את חייהם למען בטחון מדינת ישראל. כרשת קמעונאית שהיא חלק מהקהילה אנו מרגישים מחויבות עמוקה וזכות גדולה לעזור ולתמוך באוכלוסיות השונות הזקוקות לעזרה בעת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה