כסף וצרכנות

מהפך בשוק הרכב החשמלי? סין צופה התרסקות במחירי המכוניות

שוק הרכב החשמלי צפוי להגיע לנקודת רתיחה נוספת בסין עם תאוצה משמעותית בהשקת דגמים והזמנות. מתכנן המדינה הודיע על צפי של ירידת מחירים
שירה יום טוב | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
מתכנן האסטרטגיה הכלכלית של סין צופה מלחמת מחירים מועצמת בין יצרני רכב של מכוניות חשמליות והיברידיות נטענות השנה בגלל אספקת יתר, כך אמר הגוף הממשלתי בהצהרה ביום שני לפי דיווח ברויטרס.
הוועדה הלאומית לפיתוח ואסטרטגיה (NDRC) ציפתה ליותר מ-110 דגמי רכבים חשמליים חדשים מתוך סך של 150 מכוניות חדשות שהושקו השנה, מה שהגביר את התחרות. בנוסף, העריכו בסין את הביקוש בשוק לרכבי אנרגיה חדשים, כולל רכבי EV והיברידית פלאג-אין, לצמיחה של 2.1 מיליון יחידות השנה.
למרות התחזיות, שלושת המותגים המובילים של NEV, תכננו להגדיל את המשלוחים ב-2.3 מיליון יחידות לשנת 2024, נתון נוסף שמסמן היצע יתר בקטגוריה, ומצטרף לתחזיות התחרות שהכריזה סין מוקדם יותר.
 
ירידה בעלויות הסוללה ויתרונות הגודל יהיו שתי הסיבות העיקריות האחרות להורדת המחירים ב-NEV, שינועו השנה בין 5% ל-10% בעיר הדרומית של שנזן, מטרופולין עם אימוץ גבוה של EV, כך לפי ה-NDRC.
מכוניות BYD ודנזה הובילו את הפחתות המחירים עם הורדות של 7.15% עד 9.7% למחירים של חמישה דגמים באפריל בהשוואה לאלה בתחילת השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה