כסף וצרכנות

השתייה של טמפו מתייקרת: כמה תאלצו לשלם יותר?

טמפו מצטרפת לגל ההתייקרויות במשקאות וממשיכה בעקבות קוקה קולה. במסגרת ההתייקרות הקרובה יעלו מחירים ספציפיים כדלקמן: מותג פפסי ב-6%, מיצי פרי של אדיר בכ-8.8%, בירה גולדסטאר ב-4.5% ובחבית ב-5%. ההתייקרות נומקה בעליית התשומות ועלויות הספקים ממנה רוכשת טמפו חלק מהמוצרים
מערכת ice |  1
טמפו (צילום shutterstock)
חברת טמפו שבבעלות משפחות בר והייניקן, הודיעה ללקוחותיה כי בעוד כחודש וחצי יעלו מחירי המשקאות הקלים והבירה שלה בשיעור של עד 8.9%. בין המותגים שיתייקרו: פפסי, סבן אפ, ג'אמפ, סודה, מים מינרליים של סן בנדטו וערק אשקלון. זוהי הפעימה השנייה של העלאות מחירים בטמפו השנה, לאחר שבתחילת 2024 העלתה את מחירי המשקאות החריפים בכ-6%.
במסגרת ההתייקרות הקרובה יעלו מחירים ספציפיים כדלקמן: מותג פפסי ב-6%, מיצי פרי של אדיר בכ-8.8%, בירה גולדסטאר ב-4.5% ובחבית ב-5%. ההתייקרות נומקה בעליית התשומות ועלויות הספקים ממנה רוכשת טמפו חלק מהמוצרים.

העלאות המחירים יבואו לידי ביטוי הן ברשתות השיווק והן במקומות הבילוי והברים. הן נרשמות כחודש וחצי לאחר שקוקה קולה ישראל הודיעה על העלאת מחירים של כ-4.5% במשקאות קלים ובהם קוקה קולה, מיצי פריגת, בירות קרלסברג וגינס, מים מינרלים של נביעות והמשקאות החריפים.
גל ההתייקרויות המתגבר הזה החל בינואר השנה ובאותה עת העלו מחירים גם חברות כמו תנובה, דיפלומט, גלידות נסטלה, הנקל סוד, גלידות פלדמן, מזון יחיעם ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחסכו בסוכר
    אזרח 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא תצטרכו להעלות מחירים
    סגור