כסף וצרכנות

בלגן בהום סנטר: מאות משלוחים לא הגיעו ללקוחות בישראל

מאות לקוחות בישראל שמזמינים לאחרונה משלוחים מהום סנטר, או מחברות אחרות להן הום סנטר מספקת את המשלוחים, מתלוננים שהמוצרים שהזמינו לא מגיעים במשך חודשים רבים: "ראו הוזהרתם"
מערכת ice |  7
הום סנטר (צילום shutterstock)
לקוחות רבים שמזמינים לאחרונה משלוחים מהום סנטר, מתלוננים ברשתות החברתיות על כך שהמוצרים שהזמינו לא הגיעו אליהם. למעשה, על פי דיווח אתמול (רביעי) ב"מאקו", מדובר במאות תלונות שהגיעו בימים האחרונים להום סנטר מלקוחות שלא מקבלים את המשלוחים שלהם.
חלק מהלקוחות מתלוננים שהמשלוחים שהזמינו דרך ספקים חיצוניים, חלקם לפני חודשים ארוכים, מעולם לא הגיעו. אלא שגם לקוחות שהזמינו ישירות מהום סנטר עדיין לא קיבלו את ההזמנה שלהם.
כך למשל אישה בשם אור כליפה, שהעלתה פוסט לחשבון הפייסבוק שלה עם צילום מסך של הזמנת מחסן בשווי של למעלה מ-3,000 שקל, אתו לא קיבלה מעולם. כליפה כתבה: "לידיעת הציבור דיס המלצה ענקית!!!!! ביצענו הזמנה של מחסן כתר מרשת "הום סנטר" באינטרנט ב7/4/24. בפרטי ההזמנה צויין כי המשלוח עד ה25/4. לאחר שעבר התאריך ניסינו ללא הרף ליצור קשר עם החברה ללא שום מענה אנושי/ שיחזרו אלינו בקשר לפניות.
השארנו פרטים שיחזרו אלינו בכל אמצעי אפשרי (בטלפון, במייל, באתר וכו'...), אך ללא שום מענה ושום התייחסות במשך שבוע".
לאחר שבוע התקשרו ואמרו שהמשלוח יגיע בתחילת שבוע הזה ושהיה עיכוב ועד היום לא הגיע המשלוח!!! (כבר חודש פלוס מביצוע ההזמנה!!!). היום חזרה אלינו נציגה ולטענתה זה רק "עיכוב קל" ואמרה שגם הם לא ידאגו לשום פיצוי ושאם אנחנו רוצים שנבטל את ההזמנה".
"אחרי שאמרתי שתבטל את ההזמנה אמרה שנצטרך בכל מקרה להעביר עלות משלוח לשליח 250 ש"ח שבכלל בהזמנה שלנו לא הוצגה שום עלות נוספת שאנחנו צריכים להעביר לשליח, ויותר מכך - כבר שילמנו עלות משלוח 36 ש"ח בהזמנה עצמה (הייתה לנו הטבה על משלוח מוזל) לא ייתכן התנהלות כזו מבישה מחברה כ"כ גדולה ומוכרת בשוק!! ומסתבר שזה קורה המון איתם. יש עוד מאות אנשים מתלוננים באיטרנט. ראו הוזהרתם".
תגובת הום סנטר ל"מאקו": "בעקבות עליה לאוויר עם מערכת הזמנות חדשה וריבוי ההזמנות בתקופת החג ולאחריו, לצערנו זמן תגובה ומענה בשירות הלקוחות שלנו הוארך. אנו מודעים לכך ועובדים במלוא המרץ לצמצם את הפער בימים הקרובים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הום סנטר
    אברהם 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה עליהם הרבה כתבות רציתי לקנות דברים ראיתי תמונות לא קניתי
    סגור
  • 6.
    גם לי קרההה
    אילנה 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלתי רק חלק מההזמנה ששולמה באפריל! ועדיין לא סיפקו יתרת ההזמנה למרות כל הטלפונים והבירורים. משהו לא טוב קורה עם החברה הזו
    סגור
  • 5.
    ההזמנה לא מגיעה ואין שום מענה משירות הלקוחות
    גם אני נפלתי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני הזמנתי וקיבלתי מייל אישור. ומאז שום דבר. אין טלפון שאליו אפשר להתקשר, הם לא חוזרים להודעות שנשלחות אליהם למייל. ההזמנה נעלמה... הלכתי פיזית לסניף ושם דרשתי שיבטלו את ההזמנה אבל גם זה לא בטוח קרה. ראו הוזהרתם, לא להזמין מהם כלום
    סגור
  • 4.
    מה חדש..? חוץ מטרמינל x כולם בקריסה לוגיסטית (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עובדים עלינו
    אזרח 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רק הום סנטר הרבה חברות ביטלו את שרות הלקוחות ונותנים לנו להתנהל אם בוט זה אומר דבר לקיר ,צריך להפסיק את זה ולחזור למה שהיה פעם
    סגור
  • 2.
    לא להזמין מהם כלום רמאים נוכלים (ל"ת)
    דוד 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    home centre
    פורח אורח 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינת הבלגן או יותר נכון במדינת הנוכלים הכל קורה!!!!!! לצערי
    סגור