כסף וצרכנות
100% ללא גלוטן: החטיף הישן - במיתוג חדש
חברת מוצרי המזון והצריכה שסטוביץ', משיקה מיתוג מחדש למותג חטיפי הבריאות שלה - פרי. המהלכים שביצעו בחברה, מדגישים את הערכים המרכזיים של המותג - ללא גלוטן, וערכים תזונתיים טובים יותר

ענקית המזון, חברת שסטוביץ', משקיעה 350 אלף שקל במיתוג מחדש של חטיפי הבריאות שלה - "FREE". מהלך המיתוג, נועד כדי לשים במרכז הסדרה מסר חד וברור: "100% ללא גלוטן".
מבין הפעולות שביצעו בחברה, הוחלט על מבנה עיצובי אחיד ונקי, הוחלפו האריזות, וניתן דגש על אחד מאבני היסוד המרכזיים של המוצר - הערכים התזונתיים.
החטיף, בנוסח החדש, צפוי להגיע בקרוב מאוד לרשתות השיווק בכל הארץ. החלוצים של סדרת הטעמים, יהיו חטיף בוטנים ושקדים עם חמוציות ושוקולד מריר, וחטיף בוטנים ושקדים עם קרמל מלוח.

חטיף בוטנים ושקדים קראנצ'י עם קרמל מלוח. צילום: יחצ פרי
דינה שטוף, מנהלת שיווק FREE מקבוצת שסטוביץ, דיברה על המהלך: "המיתוג מחדש של FREE מביא גישה חדשה לעולם חטיפי הבריאות, במקום להתמקד במה שאין, הוא מדגיש את מה שיש: טעמים עשירים, חדשנות והנאה אמיתית מהחטיפים".
הערכים המרכזיים של המותג מעודדים חופש בחירה, שמחה וקלילות, לצד מחויבות לפתרונות בריאים שמתאימים לכל אחד - טבעונים, נמנעים מגלוטן או פשוט חובבי נשנושים איכותיים".

פרי בנראות חדשה. צילום: יחצ פרי
עוד ב-
עוד הוסיפה שטוף כי: "הערכים המרכזיים של המותג מעודדים חופש בחירה, שמחה וקלילות, לצד מחויבות לפתרונות בריאים שמתאימים לכל אחד - טבעונים, נמנעים מגלוטן או פשוט חובבי נשנושים איכותיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה