כסף וצרכנות
אוהבים את המוצר הזה? זה המותג שמוזיל מחירים ב-10%
ממשיכה בהורדת מחירים: חברת "אחוה" מוזילה את מחירי הטחינה האורגנית בהמשך להורדת מחירי הסירופ לשתייה

כמו כן, תוזיל אחוה את כלל הטחינות האורגניות המיוצרות במפעל עבור מותגים פרטיים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת אחוה, ירידת המחירים מתבצעת בניגוד מוחלט לגל ההתייקרויות המאסיבי הפוקד את המשק על ידי יצרנים ויבואנים גדולים. "העול הכלכלי המונח על כתפיה של כל משפחה ישראלית הוא עצום, ואנו שמחים להיות בין החברות הבודדות, אם לא החברה היחידה, הפועלת בכיוון ההפוך ומבצעת הורדת מחיר כשזה מתאפשר ולהנגיש מזון איכותי במחיר שווה לכל נפש".
חברת "אחוה" מעסיקה 265 עובדים בשלושה מפעלים באריאל המייצרים טחינה גולמית, חלוה, דברי מאפה וסירופ לשתייה. כ-4 טון טחינה גולמית מיוצרים במפעל מידי שעה ומשווקים לכל רשתות המזון בארץ ולמרבית מדינות העולם.

על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2024, חברת אחוה מובילה את שוק הטחינה עם נתח שוק כמותי של 33.6% ונתח שוק כספי של 27%. אחריה חברת בארכה עם נתח שוק כמותי של 23.5% ונתח שוק כספי של 24.6%. שלישית היא טחינה אלארז, המחזיקה נתח שוק כמותי של 14.1% וכספי 17.8 ואחריה הר ברכה עם נתח שוק כמותי של 5.1% וכספי 7.8%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל הכבודדוד 05/2025/27הגב לתגובה זו0 0קונה רק את הטחינה של אחוה. נהדרת ותמיד במחיר טובסגור