כסף וצרכנות

אוהבים את המוצר הזה? זה המותג שמוזיל מחירים ב-10%

ממשיכה בהורדת מחירים: חברת "אחוה" מוזילה את מחירי הטחינה האורגנית בהמשך להורדת מחירי הסירופ לשתייה
מערכת ice |  1
טחינה (צילום shutterstock)
לאחר שהודיעה על הורדת מחיר במוצרי הסירופ לשתייה מתוצרתה, מודיעה חברת "אחוה", על הורדת מחיר גם במוצרי הטחינה האורגנית. מדובר בהורדת מחיר בשיעור של כ-10% לטחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית משומשום מלא באריזות חצי קילו במותג "אחוה".
כמו כן, תוזיל אחוה את כלל הטחינות האורגניות המיוצרות במפעל עבור מותגים פרטיים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת אחוה, ירידת המחירים מתבצעת בניגוד מוחלט לגל ההתייקרויות המאסיבי הפוקד את המשק על ידי יצרנים ויבואנים גדולים. "העול הכלכלי המונח על כתפיה של כל משפחה ישראלית הוא עצום, ואנו שמחים להיות בין החברות הבודדות, אם לא החברה היחידה, הפועלת בכיוון ההפוך ומבצעת הורדת מחיר כשזה מתאפשר ולהנגיש מזון איכותי במחיר שווה לכל נפש".
חברת "אחוה" מעסיקה 265 עובדים בשלושה מפעלים באריאל המייצרים טחינה גולמית, חלוה, דברי מאפה וסירופ לשתייה. כ-4 טון טחינה גולמית מיוצרים במפעל מידי שעה ומשווקים לכל רשתות המזון בארץ ולמרבית מדינות העולם.
על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2024, חברת אחוה מובילה את שוק הטחינה עם נתח שוק כמותי של 33.6% ונתח שוק כספי של 27%. אחריה חברת בארכה עם נתח שוק כמותי של 23.5% ונתח שוק כספי של 24.6%. שלישית היא טחינה אלארז, המחזיקה נתח שוק כמותי של 14.1% וכספי 17.8 ואחריה הר ברכה עם נתח שוק כמותי של 5.1% וכספי 7.8%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    דוד 05/2025/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה רק את הטחינה של אחוה. נהדרת ותמיד במחיר טוב
    סגור