כסף וצרכנות

הפשוטע בצעד עסקי אמיץ: "בהשקעה של מעל מיליון שקל"

המיזם של קבוצת עזריאלי לפיתוח מותגים ישראלים מתחיל את המחזור השלישי. בין המשתתפים, "הפשוטע" והעיתונאית רינה מצליח. חברי הנבחרת יעברו חודש של לימודים וליווי מקצועי
מערכת ice | 
בר אלמליח (צילום מסך רשת 13)
בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים: המיזם של קבוצת עזריאלי לפיתוח מותגים ישראלים מתחיל את המחזור השלישי. לאחר ששני המחזורים האחרונים הניבו מעל 40 דוכני פופ-אפ ב-15 קניונים ברחבי הארץ, בעזריאלי ממשיכים לתמוך ביזמים שעושים את הצעד הראשון לעולם הקמעונאות.
מבין חברי הנבחרת שנבחרו בקפידה - בר אלמליח דונצוב - הנודע בכינויו "הפשוטע" - דמות רשת פארודית שמביעה דעה על אירועי היום-יום בחייה ואירועים אקטואליים שונים. אלמליח דונצוב ישיק פופ-אפ בנושא משחקי קופסא לדייטים - בתקווה לכבוש את לב הקהל גם במרחב הפיזי.
המוצר נוצר בשיתוף פעולה עם "הו מיי בוקס", שכבר מוכרת מארזים כאלו במאות שקלים. חברי הנבחרת יעברו חודש של לימודים בנושא יזמות וניהול, ובסיום כל בוגרי הקורס יפתחו פופ אפים במספר קניוני עזריאלי לתקופה של שבועיים.
מי שתצטרף אל אלמליח דונצוב, הינה עיתונאית 'חדשות 12' לשעבר, רינה מצליח. העיתונאית בת ה-68 תקים דוכן פופ-אפ למכירת תיקים סרוגים בעבודת יד, תחת מותג הנושא את ראשי התיבות של שמה, "RM".

עזריאלי אקדמי. קרדיט - דוד ששון
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה