כסף וצרכנות

הצמוד של אגם בוחבוט מציג פופ אפ טרי במיקום יוקרתי

הצמוד של אגם בוחבוט, בר ברימר, משיק בימים אלו פופ אפ טרי של מותג האופנה החדש לגברים CABO: "יכבוש גם את התחום הזה" 
מערכת ice | 
צילום יח"צ
מותג האופנה לגברים החדש CABO שמושק בימים אלה בישראל על ידי השחקן/דוגמן בר ברימר, בן הזוג של אגם בוחבוט, פותח החל מהבוקר (שלישי) את הפופ אפ הראשון, בקניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר.
הפופ-אפ יפעל למשך חודש ימים, עד 15.08.25 בקומה הראשונה של הקניון, ויציע מגוון רחב של בגדי ים לגברים, במבחר גזרות וצבעים, בעיצובים מתוחכמים ובדים אקולוגיים עם טכנולוגיית ייבוש מהיר. כמו כן המותג מציע טי-שירטס מבדי כותנה קז'ואל איכותיים המותאמים לקיץ הישראלי. מותג האופנה החדש של בר ברימר שואב השראה מהחופים של מקסיקו ומסמל חופש, פשטות ואלגנטיות.  

בר ברימר. צילום: אריאל סנין 
הפופ-אפ של CABO צפוי להוות מוקד משיכה לקהל שמחפש שילוב בין סטייל נינוח ואיכות בלתי מתפשרת, וזו הזדמנות מצוינת להיחשף מקרוב למותג החדש שצפוי לעורר עניין רב בזירת האופנה המקומית. החנות פתוחה לקהל הרחב מה-15 ביולי עד ה-15 באוגוסט בקניון בקומת הכניסה. 
מנכ"ל קניון עופר רמת אביב, דוד בן משה, אמר: "אנו שמחים להעניק במה ראשונה למותג הגברים הייחודי  של בר ברימר כאן אצלנו בקניון. זוהי דוגמה מצוינת ליוזמה צעירה, מקורית ונועזת, שמשלבת בין עולמות היצירה והאופנה. אין לי ספק שבר יכבוש גם את התחום החדש הזה, ויזכה לחשיפה רחבה".
עוד אמר דוד: "קניון רמת אביב תמיד גאה להיות בית למותגים ישראליים, חדשים ואיכותיים, ולתמוך ביצירה מקומית. אנו בטוחים שהקהל של קניון רמת אביב יתחבר לקולקצייה הייחודית ולגישה המרעננת שהמותג מביא לעולם האופנה הישראלי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה