כסף וצרכנות

ענקית האופנה הישראלית מתרחבת: פתחה סניף חדש בהשקעת מיליונים

חברת דלתא, הזכיינית בישראל של רשת הקוסמטיקה והטיפוח האמריקאית Bath & Body Works, פותחת השבוע חנות דגל בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, בהשקעת 2 מיליון שקל, ומציעה מבצעים מיוחדים לכבוד ההשקה
מערכת ice | 
הסניף של דלתא (צילום בן פרג)
חברת דלתא, הזכיינית בישראל של רשת הקוסמטיקה והטיפוח האמריקאית Bath & Body Works  פותחת השבוע חנות דגל בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ–2 מיליון שקל. 
החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-200 מ”ר, עוצבה בקונספט הבינלאומי של המותג ומציעה חוויית קנייה עדכנית, צבעונית וחושית. החנות כוללת מגוון רחב של קטגוריות ומוצרים, בניהם: מוצרי טיפוח לגוף, קרמים, סבונים, נרות, בשמים, בישום לבית, ג’לים היגייניים, מארזי מתנה ועוד.
לרגל פתיחת סניף הדגל יציע המותג מבצעים בלעדיים, כמו למשל: 2+1 על מוצרי טיפוח ובישום גוף, 5  פריטים ב-140 שקל (סבוני ידיים ומילויים למפיצי ריח חשמליים) ועוד. כמו כן, תיפתח השבוע בקניון הגדול חנות פופ של המותג YULI MANA COSMETICS הנמצא בבעלות יולי מאנה, בהשקעה הנאמדת בכ-250 אלף שקל. החנות  תציע  לרגל השקת הפופ הראשון מחירים מיוחדים. 
הסניף החדש של Bath & Body Works (צילום: בן פרג')
נעמי סימן טוב, מנכ”לית עופר הקניון הגדול, מסרה: "במסגרת האסטרטגייה של  רשת Bath & Body Works האמריקאית להרחיב את פריסתה בישראל ולהנגיש את חוויית המותג,   הוחלט לפתוח את הסניף ה – 14 בישראל ואת חנות הדגל בקניון הגדול  ובכך להמשיך לצבור פופולריות ולהתחזק בשוק המקומי עם סניפים נוספים במרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ".
עוד מסרה סימן טוב: "מדובר באחד המותגים הבינלאומיים האהובים והמובילים בתחום הקוסמטיקה ופתיחת החנות מהווה חיזוק משמעותי לחוויית הקנייה,  ולתמהיל  החנויות בקניון. אנו פועלים כל העת להביא מותגים חדשים ואטרקטיביים, שימשיכו להעשיר את ההיצע ולהוביל את הקניון כיעד קניות ובילוי מהמבוקשים בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה