כסף וצרכנות
קרפור בבשורה ללקוחות בישראל: זה המותג שייכנס לראשונה לסניפים
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לראשונה לרשת קרפור ב-140 סניפים ברחבי הארץ
מפעל "מילוטל" הממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון בחודשים אחרונים חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. כעת יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לראשונה לרשת קרפור.
ברשת קרפור, מוצרי "מילוטל" ימכרו ב-140 סניפים בכל מגוון מוצרי הצ'יפס : צ'יפס קלאסי , צ'יפס זיג זג, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס סטייק – באריזות של 1.5 ק"ג. כיום משווקים מוצרי "מילוטל" למעלה מ-950 נקודות מכירה ברשתות : טיב טעם, מחסני השוק, מרכז מזון סטופמרקט, פוליצר. וברשתות און ליין : וולט, יאנגו דלי ובחנויות נחות ובשוק הפרטי.
החברה מסרה כי: ''לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה''.
עוד ב-
מבדיקה שנערכה ע"י חברת מילוטל עולה שהישראלי צורך בממוצע כ-35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה מתוכם כ-15 ק"ג צ'יפס. אגב ההפצה של המוצר בישראל מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



