כסף וצרכנות
רמי לוי, שופרסל או טיב טעם: זו הרשת היקרה ביותר לקניות בראש השנה
רגע לפני ראש השנה, נערכה בדיקה בין 7 רשתות שיווק בהן ויקטורי, רמי לוי, יוחננוף, שופרסל וטיב טעם בבת ים. התוצאות? לא פחות מדהימות: פער של יותר מ-40% בין הרשתות. אז מי הרשת היקרה ביותר לחג?
יוקר המחיה ממשיך להשתולל בישראל ואחד התחומים בהם אנחנו משלמים ביוקר הוא הקניות. בין אם זה על פירות, קפה, בשר, דגים או גבינות, המחירים של כמעט כל המוצרים בישראל התייקרו בשנים האחרונות וממשיכים להתייקר, וסל הקניות הממוצע ממשיך לזנק.
על כן, חלק גדול מרשתות השיווק בישראל מתחרות על הצרכן המקומי ומנסות למשוך אליו עוד ועוד צרכנים בזכות מחירים נוחים יותר ומבצעים אותם הו מציעות. בשנה האחרונה, אחת הערים שהפכו לזירת קרב של ממש בישראל היא בת ים, הסמוכה לתל אביב, שם גרים למעלה מ-130 אלף תושבים ורשתות השיווק השונות בישראל פותחות שם סניפים בקצב גבוה ומציעות מבצעים.
ד"ר חזי גור מזרחי, ערך השוואת מחירים בין שבע רשתות גדולות בבת ים, שם הרכיב סל של 37 מוצרים בסיסיים שכל משפחה קונה לקראת ראש השנה, בהם: ירקות ופירות טריים, בשר ועוף, מוצרי חלב בסיסיים, מוצרי ניקיון ומוצרי יסוד למטבח.
הרשת הזולה ביותר היא רשת ויקטורי, עם סל קניות ממוצע של 527.50 שקל. אחריה יוחננוף עם סל קניות ממוצע של 544.27 שקל. רמי לוי מגיע רק למקום השלישי עם סל קניות ממוצע של 576.50 שקל.
רשת יוניברס של שופרסל עם 597.13 שקל בממוצע. אחריה שופרסל דיל עם סל קניות ממוצע של 657 שקל, פרשמרקט מיד אחריה עם סל קניות של 689.79 שקל ומי שזוכה בתואר הרשת היקרה ביותר ובפער עצום היא טיב טעם, עם סל קניות ממוצע של 747.30 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


