כסף וצרכנות

שופרסל בבשורה לצרכנים: המותג האהוב בספורה נוחת בארץ

רשת Be פארם, מבית שופרסל, מודיעה היום על השקת מותג ביוטי בינלאומי הנמכר ברשת Sephora העולמית, שיגיע לישראל ויימכר בסניפי הרשת החל מהיום. כל הפרטים

ענת סימן טוב |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יונתן בלום, shutterstock)
בשורה חדשה בעולם הביוטי: רשת Be פארם משיקה שיתוף פעולה עם מעצבת האיפור הבינלאומית נטאשה דנונה
רשת Be פארם מבית שופרסל ממשיכה לחזק את מעמדה כיעד מרכזי לאוהבי איפור וטיפוח בישראל, עם השקה בולטת של מותג יוקרה עולמי שזוכה לתשומת לב עצומה בזירת הביוטי הבינלאומית. החל מהיום, מותג האיפור Natasha Denona Cosmetics יימכר בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
נטאשה דנונה, מאפרת ישראלית־בינלאומית שכבשה את עולם הביוטי, הקימה את המותג הנושא את שמה – מותג שהפך תוך זמן קצר לאחד המדוברים והמצליחים בעולם. מוצריה משווקים ברשתות הגדולות ביותר, ובראשן Sephora האמריקאית, וזוכים להערכה רחבה בקרב מאפרים מקצועיים, אינפלואנסרים, סלבריטאים ולקוחות פרטיים בכל העולם.
המותג, שמזוהה עם סטנדרטים גבוהים של איכות וחדשנות, מביא איתו פורמולות מתקדמות, גוונים עשירים במיוחד, ומוצרי איפור שזוכים לביקורות מהללות בזכות העמידות, הפיגמנט והעיצוב המדויק.
השקת המותג בישראל במסגרת רשת Be פארם מהווה צעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות של הרשת לעולמות הביוטי והאיפור. בשנים האחרונות הפכה Be לזירה מרכזית עבור צרכניות וצרכני איפור בארץ, עם שילוב מותגים בינלאומיים מובילים וטרנדים גלובליים שמגיעים ישירות למדפים המקומיים. לצד דנונה, הרשת משווקת גם מותגים כמו Kylie Cosmetics של קיילי ג׳נר ו־NYX Professional Makeup, שנחשבים לשחקני מפתח בשוק הקוסמטיקה העולמי.
איתן סיידה, מנכל רשת Be פארם: ״נטאשה היקרה, ברוכה הבאה לBe פארם. אנחנו נרגשים וגאים להביא ללקוחות מותג אייקוני בין לאומי שמאחוריו ישראלית מעוררת השראה. יחד עם נטאשה, אנו מביאים חווית ביוטי מחו״ל הישר לישראל, עם איכות ומגוון מהשורה הראשונה. אנחנו ממשיכים להרחיב את נבחרת המותגים המרגשת של Be פארם לטובת הלקוחות, ונביא בשורות נוספות בקרוב״.

נטשה דנונה בBE פארם. קרדיט: יח"צ
עבור הקהל הישראלי, מדובר במהלך משמעותי בשל זמינות המוצרים שהיו קשים להשגה עד היום. המותג שהיה עד כה נחלתם של מטיילים או קונים אונליין, נוחת סופסוף בישראל, במחירים מקומיים ובגישה ישירה, בסניפי רשת Be.
 
המהלך מבסס את Be פארם לא רק כפארם אלא כ־"ביוטי דסטיניישן",  יעד צרכני המציע שילוב בין נגישות, עדכניות ומותגים בינלאומיים – עכשיו גם עם טאץ' ישראלי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סופרסל הרשת היקרה ביותר בישראל נקודה
    אלי 09/2025/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשת היקרה ביותר בארץ פשוט גנבים
    סגור
  • 2.
    בקניה של 150₪ לפחות?
    ... לא שווה 09/2025/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הרשתות נאלצו להוריד מחירים ללא תנאים. אלה שנשארו עם התנאים, נשארו עם הסחורה שלהם.
    סגור
  • 1.
    לא קונים
    יחיאל 09/2025/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שוכחים לא קונים שופרסל
    סגור