כסף וצרכנות

BE פארם במהלך עסקי חדש: זה מה שיימכר ברשת

רשת BE פארם מרשת שופרסל מוסיפה שחקן חדש לרשת הפארם בתחום הטיפוח ובכך ממשיכה להתחרות בשוק. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
BE פארם (צילום יחצ)
שיתופי הפעולה עם מותגים ישראליים ובינלאומי ברשתות הפארם הופכות לתחרות. כך למשל התחילה רשת גוד פארם לעבוד עם פנינה רוזנבלום ורוסלנה רודינה. כעת, רשת Be פארם תתחיל למכור את מוצרי האיפור של המאפרת עדה לזורגן בעשרות סניפיה ברחבי הארץ. עד כה נמכרו המוצרים בעיקר באינטרנט.
עדה לזורגן היא מאפרת בעלת ניסיון בינלאומי של כ־50 שנה. במהלך הקריירה שלה איפרה כוכבים בינלאומיים כמו מריה קארי, סינדי לאופר ופליטווד מק, וכן השתתפה בתצוגות אופנה של מותגים כמו קלווין קליין, ראלף לורן ואוסקר דה לה רנטה ובשבוע האופנה בניו יורק. בעקבות ניסיונה, פיתחה ליין מוצרי איפור המיועד למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי. המוצרים מיוצרים בישראל, ולטענת החברה מותאמים במיוחד לאקלים המקומי.
כזכור, המותג עדה לזורגן מתווסף לאקו‑סיסטם של TERMINAL X. באמצעות העסקה שנחתמה, TERMINAL X נכנס לתחום הקוסמטיקה והיופי על‑ידי רכישת נתח משמעותי (51%) במותג עדה לזורגן, מה שמייצג צעד אסטרטגי להרחבת מגוון המוצרים ובהקמת חטיבת יופי בתוך קבוצת האיקומרס.
חוץ מעדה לזורגן, רשת BE פארם התחילה למכור מותגים בינלאומיים בתחום האיפור, ביניהם NYX Professional Makeup, Kylie Cosmetics ו־Natasha Deno, מהלך המזכיר קצת את רשת ספורה בו נמכרים מותגים בין לאומיים ואהובים במקום אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה