כסף וצרכנות
רמי לוי מגיב למתחרים ושובר את השוק: הסופגניה הזולה
רשת רמי לוי, ששמה בראש מעייניה להיות הסל הזול ביותר, מגיבה לתחרות המחירים בעלויות הסופגניות ומציעה מחיר זול יותר. כל הפרטים
רשת רמי לוי שיווק השקמה, בבעלות איש העסקים רמי לוי, ממשיכה לשמור על תדמיתה כרשת שמובילה את התחרות על המחירים ולא מאפשרת לאחרים לעקוף אותה. גם הפעם, לקראת חג החנוכה, היא מגיבה למבצעי המתחרים ומורידה את מחירי הסופגניות למחיר תחרות חדש.
הרשת, שידועה במדיניות המחירים הנמוכים שלה, אפילו במוצרים שבפיקוח ממשלתי, מציעה כעת סופגנייה גדולה במחיר של 1.80 שקלים בלבד. מדובר במגש של 15 סופגניות במחיר כולל של 27 שקלים. לשם השוואה, ברשת קרפור נמכרת סופגנייה קטנה באותו מחיר של 1.80 שקלים, בעוד הסופגנייה הגדולה נמכרת ב־1.90 שקלים.
למרות שהפער בין הרשתות עומד על עשר אגורות בלבד, ישנו הבדל באופן המכירה: ברמי לוי מדובר במארז של 15 יחידות בכדי לקבל סופגנייה בעלות של 1.80 שקלים, בעוד בקרפור ההתניה היא עבור 3 יחידות.
עוד ב-
הצרכן הישראלי, שממשיך להעדיף את הסופגניות הפשוטות והקלאסיות עם ריבת התות, נהנה השנה מתחרות בין הרשתות הגדולות. בעוד הקונדיטוריות מציעות סופגניות גורמה מעוטרות וממולאות שמחירן מגיע גם ל־20 שקלים ליחידה, רשתות השיווק שומרות על קו עממי ומחירים נגישים ומוכיחות שגם קלאסיקה פשוטה יכולה לנצח את הטרנדים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



