כסף וצרכנות

רמי לוי במהלך חדש: זה מה שיקרה בקרוב

רשת המזון רמי לוי ממשיכה להתרחב ולהרחיב אופקים. רשת רמי לוי ממשיכה להיכנס לעולם הטלוויזיה. זה מה שקורה הפעם. כל הפרטים
ענת סימן טוב |  1
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
בקרוב תעלה העונה החדשה של תוכנית הריאליטי הקולינרית "מאסטר שף". בתוכנית, מתמודדים שפים חובבים על יצירת המנה המנצחת, בדרך אל הגמר ולזכייה בתואר "מאסטר שף".
כמדי שנה, בוחרת הפקת התוכנית בוחרת את רשת המזון שתספק את חומרי הגלם להכנת המנות. עד העונה הנוכחית, רשת שופרסל הייתה זו שסיפקה את המוצרים לתוכנית. אך בעונה הזו חל שינוי. רשת המזון שתספק את חומרי הגלם למתמודדים תהיה רמי לוי. מוצרי הרשת ימלאו את המזווה וישמשו את המתמודדים לאורך העונה.
המותג הפרטי של רמי לוי מונה כיום מעל ארבעת אלפים מוצרים במגוון רחב של קטגוריות. הבחירה ברמי לוי על ידי הפקת התוכנית, הידועה בדרישותיה הקפדניות, מהווה קידום משמעותי לרשת ומוסיפה לה נוכחות בפריים טיים הטלוויזיוני.
כזכור, רמי לוי כבר לוקח חלק בתוכנית הריאליטי נוספות, בהן "האח הגדול" בערוץ המתחרה, שם מתבצעות כל ההזמנות לבית האח דרך האתר של הרשת, וכן הופיע גם בעבר בתוכנית MKR בקשת. כעת, הרשת מצטרפת לתוכנית נוספת בזירה התחרותית של הריאליטי בישראל.
איציק כהן, מנהל השיווק של רמי לוי, מסר: "מוצרי המותג הפרטי של רמי לוי עומדים בקדמת הבמה באיכות, בטיב ובמחירים הנמוכים ביותר בהשוואה לכל מוצר מקביל על המדף. אנו שומרים על רמה גבוהה עבור הצרכן, במטרה לספק אלטרנטיבה מצוינת. תוכנית 'מאסטר שף' היא פלטפורמה מצוינת להציג את המוצרים במלוא תפארתם, ולהראות את האפשרויות הבלתי מוגבלות להכנת מנות שף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    נבוכגנצר 11/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצרים בשקל תשעים עכברים לפי משקל....
    סגור