כסף וצרכנות

מותג התה הבינלאומי משיק קמפיין חדש בארץ - כמה עלה?

לקראת החורף: מותג החליטות התה פומפדור משיק שלושה מוצרים חדשים לחורף ומשיק קמפיין טלוויזיה המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית בהשקעה של מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
קמפיין חורף פרסומת 2026 (צילום ai)
מותג חליטות התא הבינלאומי פומפדור עולה השבוע בקמפיין חדש בישראל הנושא את הכותרת פומפדור מלכת החליטות. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-600,000 שקלים לפחות.
במקביל לקמפיין משיק המותג שלושה מוצרים במהדורה מיוחדת לחורף ובהם חליטה בטעם סנגריה חליטה בטעם עוגיות וקינמון וחליטה בטעם פאי תפוחים. בנוסף פומפדור מציגה גם תה ירוק בטעם תפוח המציע ניחוח עדין וחמצמץ. סרטוני הקמפיין ישודרו בערוצים 12 ו-13 לאורך חורף 2026.
הקמפיין הופק באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת ועל פי הנהלת החברה: "נועד להדגיש את החדשנות של המותג תוך יצירת חוויה ויזואלית המעבירה את ערכי פומפדור ובהם איכות טעם וסגנון לצד מומחיות רבת שנים שהפכה את המותג לשם מוביל בעולם החליטות".
גלית בר מנהלת חטיבת המזון והטיפוח בשסטוביץ מסרה כי הקמפיין מבטא את רוח המותג ומשלב בין מסורת ארוכת שנים לבין חדשנות טכנולוגית המאפשרת להציג את סיפור המותג בצורה עדכנית ורעננה. לדבריה הקמפיין מבקש להזמין את הצרכנים לעצור לרגע וליהנות מחוויה של שלווה ורוגע לצד טעם מושלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה