כסף וצרכנות
זו הרשת הפופולארית שמתעדת אתכם בחנויות ומפיצה את התמונות
תופעה מטרידה: עובדי רשת הרהיטים דיבאני סנטר תיעדו לקוחות שהגיעו לסניפים והפיצו את התמונות בקבוצת ווטסאפ פנימית. הסיבה? לא תיאמן
תיעודים של לקוחות שמופצים ללא ידיעתם, תיאומי מחירים פנימיים, ודרישה חוזרת שלא להעניק הנחות מעבר למצוין ללקוחות שעושים סקר שוק. זה מה שקורה בסניפי דיבאני סנטר.
על פי חשיפה של נגה ניר נאמן מחדשות 13, המוכרים ברשת הרהיטים הפופולארית שלחו צילומים של לקוחות למוכרים בסניפים אחרים על מנת שיוכלו לתאם מחירים. התיעודים הועברו דרך קבוצת ווטסאפ פנימית של מוכרים ומנהלי סניפים בה חברים כ-30 משתתפים. הלקוחות תועדו ממכשירי הסלולר של העובדים ולעיתים דרך מצלמות האבטחה.
בין התכתובות שנחשפו בתחקיר של ניר נאמן נראה תיעוד של לקוח לצד הכיתוב: "לקוח בגובה נמוך. לא מאמין למחיר שקיבל. לא לשרוף, יעשה בדיקה. לתת רק 30 אחוז".
על תיעוד נוסף של לקוחות שהגיעו לרשת נכתבה האזהרה: "נתניה וראשון שימו לב, הלקוחות האלה לא רגועים. עלולים לבדוק מחר. במיוחד הנשים. לא לתת יותר מ-30 אחוז הנחה".
עוד נחשף בתחקיר כי עובדי הרשת משתמשים בשיטות מכירה אגרסיביות ומטעות על מנת לשכנע לקוחות פוטנציאליים לרכוש רהיטים. בין היתר התברר כי הדגמה מוכרת של הסרת קשקוש של עט מספה בעזרת מגבון לח, מבוססת על תרמית היות והמוכרים משתמשים בעט על בסיס מים.
עוד נחשף בתחקיר כי עובדי הרשת משתמשים בשיטות מכירה אגרסיביות ומטעות על מנת לשכנע לקוחות פוטנציאליים לרכוש רהיטים. בין היתר התברר כי הדגמה מוכרת של הסרת קשקוש של עט מספה בעזרת מגבון לח, מבוססת על תרמית היות והמוכרים משתמשים בעט על בסיס מים.
עוד ב-
תגובת רשת דיבאני סנטר (כפי שנמסרה לחדשות 13): "בניגוד מוחלט לטענות שהוצגו אין ולא הייתה כל שיטה של ספסור, ניפוח מחירים או הצגת מצג שווא".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



