כסף וצרכנות
מהפכה בבמבה: לראשונה הטעמים החדשים של החטיף האהוב
במבה של אסם, משנה את פניה ועוברת שינוי טעמים ייחודי. החטיף האהוב והישראלי משיק שני טעמים ייחודים ושונים מאוד מבמבה. כל הפרטים
במבה , החטיף האהוב והאייקוני של הישראלים – בדרך כלל נשאר נאמן למרקם ולצורה הקלאסיים שלו, עם שינויים מינוריים כמו צורות חדשות או שילוב עם חטיפים אחרים כגון ביסלי. הפעם, עם סדרת במבה מאנצ', אסם משנה את כללי המשחק ומביאה את החטיף לחוויית טעם חדשה לגמרי. הסדרה החדשה מציעה שני טעמים נועזים – צ’דר וברביקיו – שמוסיפים עומק ותיבול חזק לחטיף הפריך והאהוב, ומשלבים בין הבסיס המוכר לבין חוויה חושית חדשה ומרגשת.
סדרת במבה מאנצ' תגיע למדפי החטיפים ברשתות השיווק בתחילת ינואר 2026, ותוצע בשני גדלים – 60 גרם ו־150 גרם. הרעיון מאחורי הסדרה נולד מתוך שיח מתמשך עם הצרכנים, במהלכו עלה שוב ושוב הרצון לטעום את הבמבה האהובה עם טעמים חדשים ומרגשים. תהליך הפיתוח ארך כשלוש שנים וכלל מבחני טעימה רבים במטרה לייצר חוויה שונה, שלא פוגעת ב־DNA האייקוני של המותג.

במבה בטעמים חדשים. קרדיט: יח"צ
עוד ב-
ליאור עזרי, מנהל פעילות תחום החטיפים באסם-נסטלה, מסר: "במבה היא הרבה יותר מחטיף – היא חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית כבר למעלה מ־60 שנה. לאורך השנים הקפדנו לחדש ולהפתיע את אוהבי הבמבה, תוך שמירה על ערכי המותג והאהבה הגדולה של הצרכנים לבמבה. עם השקת במבה מאנצ' מתחנו את גבולות המותג למחוזות חדשים של טעמים ותיבולים נועזים ועוצמתיים. הרעיון לבמבה מאנצ׳ נולד מתוך הקשבה אמיתית לצרכנים, שביקשו שוב ושוב לחוות את במבה בטעמים חדשים ונועזים. אחרי תהליך פיתוח ארוך ומעמיק, יצרנו סדרה שמביאה ריגוש סנסורי וחוויית מאנצ׳ חדשה, מבלי לוותר על ה־DNA האייקוני של במבה. זו השקה אסטרטגית עבורנו, ואנחנו כבר עובדים על טעמים נוספים שיצטרפו בהמשך."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



