כסף וצרכנות

מיכל ינאי בשיתוף פעולה בשווי עשרות אלפי שקלים

בעקבות המשקעים שמשבר הקורונה ישאיר איתו, מיכל ינאי יוצאת בשיתוף פעולה מיוחד שיחזיר לנו את החיוך והרוגע. בשת"פ המדובר הושקעו עשרות אלפי שקלים, ינאי: "יעזור בהתמודדות עם החזרה לשגרה בתקופת הפוסט קורונה"
שירה יום טוב | 
מיכל ינאי SOLGAR (צילום יחצ)
מיכל ינאי בשיתוף פעולה עם חברת תוספי התזונה "SOLGAR". שיתוף הפעולה מתרחש לאור השקתו של תוסף התזונה HTP-5 המוכר כ"הורמון השמחה" ושיתוף הפעולה עם ינאי ישלב את אפליקציית המיינדפולנס שבבעלותה. 
תקופת הקורונה לצד המשבר הרפואי הביאה איתה משברים אישיים וכלכליים שונים שהעלו את רמת הלחץ אצל אנשים רבים. עכשיו כשהקורונה מתחילה להיעלם, המשקעים האלה לא בהכרח נעלמים איתה. אז איך נחזיר לעצמנו את הרוגע הנפשי?
בימים אלה חברת SOLGAR, חברת תוספי הבריאות מהטובים בעולם, משיקה שיתוף פעולה עם מיכל ינאי היזמית והבעלים של אפליקציית my medi, אפליקציית המיינדפולנס הגדולה ביותר בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה, שהושקעו בו עשרות אלפי שקלים מושקת בימים אלה הטבה מרגיעה במיוחד, כל מי שירכוש את תוסף התזונה 5-HTP של חברת   SOLGAR יקבל חודש חינם באפליקציית המיינדפולנס my medi של מיכל ינאי.  כמו כן, משתמשים קיימים באפליקציה יקבלו את תוסף התזונה של סולגאר במחיר מיוחד.
התוסף 5-HTP  (5 הידרוקסי טריפטופן) מהווה מקור הפקה טבעי לייצור סרוטונין. סרוטונין הוא מוליך עצבי האחראי לוויסות מצב הרוח, ובמחקרים רבים נמצא כי רמות תקינות של סרוטונין, הידוע גם בכינוי "הורמון השמחה", משפיעות באופן נרחב על איכות החיים. אפליקציית my medi של ינאי הינה מיזם חדשני המקנה עבור הלקוחות את האפשרות להתנסות במגוון תרגילי מדיטציה שונים המתאימים לכל גיל וברמה משתנה.
גיא מרקוביץ' סמנכ"ל שיווק בחברת אמברוזיה-סופהרב יבואנית SOLGAR  ישראל אמר על שיתוף הפעולה עם ינאי, "מדובר בשיתוף פעולה המחבר שני עולמות משלימים ולכן נראה לנו טבעי. הקורונה הביאה עמה מודעות וחיפוש אחר פתרונות טבעיים ושיטות הרפיה, השילוב בין תוסף התזונה הטבעי 5-HTP של סולגאר המיועד להפחתת מתחים ולחצים לשירות המדיטציה המוצע באמצעות אפליקציית my medi, יציע ללקוחות את השילוב האולטימטיבי בין גוף לנפש ויאפשר לבנות אורח חיים בריא יותר- גופני ורגשי ובעיקר איכות חיים גבוהה לאורך זמן".
מיכל ינאי מסרה, "קהל הלקוחות של my medi מחפש את הדרכים הטבעיות לשיפור איכות החיים, החיבור ושיתוף הפעולה עם חברת SOLGAR המובילה בתחומה, צפוי להוסיף נדבך נוסף עבור קהל לקוחותינו שמחפש תמיד את הפתרון הטבעי ומקפיד על איכות בלתי מתפשרת. שילוב המדיטציה היומית עם תוסף תזונה טבעי יעזור בהתמודדות עם אורח החיים הקדחתני וחזרה לשגרה בתקופת הפוסט קורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה