כסף וצרכנות

מזהים את הפעוט שמשחק במכוניות? היום הוא עושה מהן כסף

הילד בתמונה משחק במכוניות צעצוע בארגז החול, מעשה שגרתי למדי כשאתה ילד, אבל הילד הזה כבר כמעט בן חמישים, וזה מה שהוא עושה היום עם מכוניות
מערכת ice | 
מאסק תינוק (צילום רשתות חברתיות)
בשנת 1974 ישב לו פעוט בן 3 בארגז החול אי שם בפרטוריה, בירת דרום אפריקה. הילד ההוא שיחק במשחק טריוויאלי לילדים בני גילו - מכונית צעצוע. כעבור 30 שנה, ב-23 לאפריל 2004 הוא יחזור להתעסק במכוניות. הפעם הם לא יהיו צעצוע וגם לא יהיה ארגז חול, אבל ארגזים של כסף יש מהמכוניות האלה יהיו לילד בהחלט.
אם הרמזים לא מספיקים, הילד עם מכוניות הצעצוע בארגז החול הוא אילון מאסק הצעיר. לפני 17 שנים בדיוק נכנס מאסק לעמוד בראש הדירקטוריון של יצרנית הרכבים החשמליים טסלה, שאז היתה רק בת שנה. חמש שנים מאוחר יותר כבר יצא הדגם הראשון של החברה, ובשנים האחרונות נמכרות בכל שנה כרבע מיליון מכוניות מדגמיה. מאסק עצמו הוא המיליארדר השני העשיר בעולם, לפי מדד מגזין פורבס שפורסם בתחילת החודש.
הנה מאסק והמכונית היום. צילום: רשתות חבריות
כזכור, רק ביום חמישי נפתחה החנות הראשונה של טסלה בישראל בקונספט של חנות פופ-אפ. הבשורה האמיתית בפתיחת החנות היא עמדת התצוגה שלה שבה עומד דגם של מודל 3 של טסלה, היחיד שנמכר כעת בארץ. את הרכישה עצמה עושים באופן עצמאי אונליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה