כסף וצרכנות

חופשה בישראל? מתגבשת רשימה של 110 מלונות שיוזילו מחירים ב-15%

לאחר שהפסיק את הקמפיין לעידוד חופשה בישראל בעקבות מחירים מופרזים שהרחיקו נופשים מקומיים: "חבל לבזבז את כספי הציבור לכך", שר התיירות רזבוזוב והתאחדות המלונות גיבשו רשימת ענק של מלונות שיציגו מחירים נמוכים לטובת התיירות
כפיר אדר | 
ישרוטל (צילום הדס פארוש פלאש 90)
חופשה בזול בישראל? בינתיים זה לא קורה. לאור המחירים הגבוהים לחופשות בארץ, החליט שר התיירות יואל רזבוזוב מיש עתיד שלא להמשיך את הקמפיין הקורא לחופשה עירונית בישראל. "אינני רואה טעם להמשיך בקמפיין במצב שבו מחירי החופשות כל כך גבוהים – חבל לבזבז את כספי הציבור לכך", הסביר השר רזבוזוב.
לאחר יממה של ביקורת על רשתות המלונות, שר התיירות רזבוזוב והתאחדות המלונות גיבשו את רשימת המלונות ש"יורידו את מחירי החופשה ב-15% לפחות ב-110 מלונות", לדבריהם. עוד נמסר כי רשימת המלונות, שיצטרפו באופן התנדבותי, תפורסם ביממה הקרובה על ידי התאחדות המלונות.
הטריגר לדברים של רזבוזוב היו כאמור הפרסומים בתכניות הכלכלה בחדשות 12 ו-13 שחופשות באילת עשויות להגיע ל-10,000 עד 15,000 שקל למשפחה, מה שעורר זעם ציבורי רב על המלונות בישראל שבתקופת הקורונה שיוועו לתיירים, אבל כעת משהתאפשר הנושא, הוצבו מחירים בלתי סבירים שמרחיקים את הנופשים.
בינתיים, שורה של מלונות מנסות לפתות את התיירים הישראלים שלא לצאת מישראל ובכלל, לנצל את הבהלה מהתורות והחשש מהדבקות במדינות היעד ולהביא אותם אליהן עם שורה של מבצעים אטרקטיביים, בימים הקרובים יעלו שורה של קמפיינים בכלי התקשורת של רשתות שמכריזות על מבצעים משמעותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה