כסף וצרכנות

תנובה רוצה לצאת מהגטו? התגובה התמוהה שהופיעה בידיעות אחרונות

ידיעה במגזין ממון שגורסת כי תנובה תמכור את מעדני YOLO ברשת קוסטקו, ענקית הקמעונאות מארצות הברית, הסתיימה בתגובה מוזרה למדי: "אנחנו פורצים את גבולות הגטו היהודי"
כפיר אדר | 
תנובה (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
הידיעה שהופיעה הבוקר (חמישי) במגזין ממון בידיעות אחרונות, לפיה תנובה תחל למכור את סדרת מעדני YOLO שהצליחו מאוד בישראל גם ברשת הענק של ארצות הברית, קוסטקו, הצליחה להפתיע ולא בגלל תוכן הידיעה.
התגובה שהופיעה בסופו של הדיווח היא זו תפסה את העין, כאשר מבכיר מתנובה נמסרה ל'ממון' ההצהרה המוזרה הבאה: "אנחנו פורצים את גבולות הגטו היהודי, נהיה ב-100 נקודות בארצות הברית על המדפים הרגילים".

צילום מסך עיתון "ממון"
במסגרת המהלך שייחל בחודש אוגוסט הקרוב, ישווקו המעדנים בטעם שוקולד מריר ושוקולד לבן שמיועדים לכל הציבור האמריקאי ולא רק לקהל היהודי/ישראלי, כך שהוא יוצג במדפים הרגילים. השינוי לעומת ישראל? הרשת שנוהגת למכור את מוצריה באריזות גדולות, תמכור מארזים שייאגדו 8 גביעי מעדן.
על אף שהניסוח מעט תמוה, הכוונה היא כמובן שהמעדנים יימכרו במדפים בהם נמצאים מוצרי החלב ברשת הסופרמרקטים הענקית ולא באיזור שבו רוכזו המוצרים הכשרים שכוונו בעיקר לקהילה היהודית בכל עיר שבה כן נמכרו מוצרים של החברה.
מחברת תנובה נמסר: "״הדברים התייחסו להתרחבות פעילות החברה מעבר לשוק המזון הכשר בארה׳ב. אנו מתנצלים על הדברים ובפני מי שנפגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה