כסף וצרכנות

אסותא אשדוד בהודעה דרמטית על העומס בבתי החולים

בית החולים "אסותא" באשדוד עם הודעה דרמטית לפיה יש עומס בחדר המיון ולכן הוא ייסגר עד לשעה 16:00: "על מנת שלא לפגוע באיכות הטיפול בחולים הקיימים ולפונים לקבלת טיפול במיון בית החולים"
אביחי דלאל | 
אסותא (צילום דוברות בית החולים אסותא)
בית החולים "אסותא" באשדוד הוציא בדקות האחרונות הודעה דרמטית במיוחד לפיה אמבולנסים לא ייכנסו לבית החולים עד השעה 16:00 ובכך חדר המיון ייסגר לשעות הקרובות בתיאום עם משרד הבריאות. 
בבית החולים אסותא באשדוד דיווחו על עומס בחדר המיון ונאלצו להסיט את הגישה אליו ולהפנות את האמבולנסים לבתי החולים הקרובים כמו בית החולים קפלן ברחובות ובית החולים "ברזילי" באשקלון. 
בית החולים החולים שהוקם ב-2017 באשדוד מכיל בתוכו כ-300 מיטות ובהגדרתו מוגדר כבית חולים קטן על אף שמספק שירותים של בית חולים גדול וקיימים בו מגוון רחב של טיפולים.
העומס נובע ככל הנראה מחופשת הקיץ, החום, ההתפרצות המחודשת של הקורונה. כמו כן, בשעה האחרונה דווחו שתי תאונות דרכים באזור: אחת עם פצוע קל לאחר שרכב פגע בעמוד ותאונה נוספת וקשה יותר בצומת בית עזרא הסמוכה לעיר אשדוד. 
מבית החולים נמסר כי: "על מנת שלא לפגוע באיכות הטיפול בחולים הקיימים ולפונים לקבלת טיפול במיון בית החולים, הוחלט בתיאום עם משרד הבריאות על הסטת אמבולנסים עד לשעה 16:00".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה