כסף וצרכנות

טסלה פותחת שלוש תחנות טעינה חדשות בישראל, איפה יוצבו?

ההתרחבות של תחנות Supercharger הגיעה גם לעפולה ואילת עם 16 עמדות טעינה חדשות לרכבים החשמליים, בתוך 5 דקות ניתן יהיה למלא לרכב מספיק סוללה לנסיעה של 120 ק"מ, איך יוכלו בעלי הרכבים בארץ לפקח על הטעינה?
כפיר אדר |  3
טעינת טסלה (צילום טסלה)
בעלי רכבי הטסלה בישראל יכולים כעת להטעין את רכבם ב-3 מיקומים חדשים של Supercharger בישראל. היעדים שנבחרו הם אילת, עפולה ומצפה רמון שבהם 16 עמדות Supercharger בסך הכל. 
כמו תל אביב וחיפה, בתחנות אילת ועפולה המטענים הם מסוג V3. עם V3 Supercharging, לטסלה דגם 3 מסוג Long range, הפועל ביעילות שיא ויכול למלא את הסוללה עד 120 ק"מ של טעינה תוך חמש דקות ולהטעין בקצב של עד 1,600 ק"מ לשעה. הבעלים יוכלו להשתמש באפליקציית טסלה כדי לפקח, לשלוט ולקבל התראות כאשר הטעינה הושלמה.
על אף שרוב הטעינות של כלי רכב חשמליים מתרחשות בבית, 'רשת מגדש' טסלה מעודדת את הבעלים לחקור. תחנות מטענים ממוקמות בנוחות ליד מתקנים כמו מסעדות וחנויות. כל תחנה מכילה מספר רב של מטענים על מנת להחזיר את הנהגים לכביש במהירות.
ההתרחבות המתמשכת של רשת Supercharger תבטיח כי נהגי טסלה יוכלו להטעין את רכביהם במהירות, בצורה חלקה ואמינה. תוכניות עתידיות מציגות כי מגדלי העל ממשיכים להתרחב, ומאפשרים לבעלים לנסוע עוד יותר עם חופש הטעינה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רשת מגדש
    איש 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    וואו לא ידעתי שלטסלה יש PR
    וואו 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמנם ברור שהכתבה הוכתבה ע"י איש PR, אך לזכותם ייאמר שכתבות הPR האחרונות על היונדאי איוניק החדשה היו מביכות הרבה יותר
    סגור
  • אין להם
    תומר 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחי, כותבים מחפשים כל דבר לכתוב עליו...ואני לא חושב שהכתבה הזו כזו נוראה כמו שאתה מציג אותה. ולא, לטסלה אין מחלקת PR, לצערנו. זה היה מקל התנסות לתקשר עם החברה, מאשר הדרך היחידה שהיא רק אילון (שאו ממש מגיב לאנשים וזורם איתם ומקשיב לבעיות שלהם ברמה שלא היית מאמין, או לא נמצא בטוויטר איזה שבוע ואז מגיב משהו קטן וחוזר לא להיות שם....קיצר לא יציב).
    סגור