כסף וצרכנות

רווח שיא לאלבר ברבעון השני, כמה כסף גרף אלעזרא?

חברת אלבר מציגה רווח שיא של כ- 45 מיליון שקל  (לפני מס) ברבעון שני 2021. התוצאות שדווחו לבורסה מצביעות על שיפור משמעותי בכלל תחומי הפעילות של החברה, שהביא לרווחיות שיא ותזרים מזומנים איתן ויציב
כפיר אדר | 
אורן אלעזרא
חברת אלבר פרסמה היום (שלישי) את תוצאותיה הכספיות לדוח הרבעון השני לשנת 2021. הכנסות החברה ברבעון עמדו על סך של כ- 965 מיליון שקל, כאשר הרווח לפני מס ברבעון על סך של כ- 45 מיליון שקל והרווח הנקי כ-32 מיליון שקל.
עוד דיווחה אלבר על שיפור במדדים הפיננסיים: יחס ההון למאזן (בניכוי מזומנים ושווי מזומנים) עומד על 14.6% לעומת 12.9% ברבעון המקביל אשתקד, והחוב הפיננסי ל-EBITDA על 3.58. ההכנסות מליסינג  לרבעון השני עומדות על כ- 373 מיליון שקל (עלייה של כ-57 מיליון לעומת הרבעון המקביל אשתקד). ההכנסות מהשכרה לרבעון 2 עמדו על כ- 66 מיליון שקל (עלייה של כ- 20 מיליון לעומת הרבעון המקביל אשתקד).
התמודדות אלבר עם משבר הקורונה כללה התאמה של צי הליסינג לרמת הביקוש במשק, תוך ניצול הזדמנויות, הארכת תקופת החכירה, בעסקאות קיימות, ו/או הסטת לקוחות ליסינג לכלי רכב משומשים וכן התאמת התנאים המסחריים של עסקות הליסינג.
אורן אלעזרא, מנכ"ל החברה מסר: "אנו ממשיכים את המומנטום החיובי, עם המשך צמיחה בתחום הסחר והליסינג, יציבות של תזרים המזומנים ושיפור במדדים הפיננסיים המשמעותיים. מעמדה העסקי של אלבר, מבוסס, בין היתר, על מיתוג ומוניטין חזקים כאחת החברות הגדולות בענף הליסינג בישראל ובתחום מסחר בכלי-רכב. אנו רואים בתוצאות הרבעון עדות מוחשית לאיכות והעוצמה של החברה ונמשיך לפעול על מנת לשמר את מעמדנו המוביל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה