כסף וצרכנות

כך הליכוד הכניסה מעל למיליון שקל בחודש

מפלגת הליכוד הכניסה בחודש אוגוסט האחרון יותר ממיליון שקל, מה סוד ההצלחה של הליכוד ולמה זה קרה? 
מערכת ice |  2
מפלגת הליכוד (צילום גילי יערי, פלאש 90)
מפלגת הליכוד הכניסה במהלך חודש אוגוסט למעלה ממיליון שקל, לאחר שהבוקר (ראשון) המפלגה רשמה נתונים מרשימים של 20 אלף מתפקדים חדשים לליכוד בחודש האחרון, שנתנו ליו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, לא מעט סיבות לחייך. 
על פי האתר הרשמי של המפלגה, עלות דמי חבר שנתית בעת ההתפקדות לליכוד היא 96 שקלים לאדם בודד או 64 שקלים לזוג. בחישוב פשוט, הסכום המינימלי שניתן לשלם על התפקדות לליכוד הוא מינימום 48 שקל לחבר במידה והוא חלק מזוג שהתפקד. בחישוב פשוט, 48 שקלים כפול 20 אלף מתפקדים מדובר בסכום מטורף המוערך בכמיליון שקל. 
חשוב לציין שאין משמעות כלכלית דרמטית להצלחה של כמות המתפקדים מפני שהמפלגה הוותיקה, שהייתה עד לא מזמן מפלגת השלטון, נחשבת לאחת המפלגות העשירות בישראל.
מתפקדי הליכוד יהיו מוזמנים להצביע ולהשפיע בבחירות הפנימיות, הליכוד היא אחת המפלגות היחידות בארץ מלבד מפלגת העבודה שעדיין מתקיימות בה בחירות פנימיות. ואלו למעשה עיקרי הדברים במיוחד לאור האמירות המבלבלות בתקופה האחרונה של ניר ברקת וישראל כ"ץ על כוונתם או אי כוונתם  להתמודד לראשות הליכוד ביום לאחר בנימין נתניהו לצד אמירות על חוסר הכוונה שלהם ללכת לפריימריז אלא ראשית להפיל את הממשלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם ביבי ממוביל את המדינה, הלכה לגמרי המדינה,
    מריומה 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הו
    סגור
  • 1.
    ומה יהיה לפני הפריימריז?
    יאשה 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יגרשו אותם בטענה שהם לא לא מתאימים למוכר הרהיטים ורעייתו?
    סגור