כסף וצרכנות

טירוף ב-Wiz: אסף רפפורט גייס רבע מיליארד דולר נוספים

סייבר היוניקורן המהיר בעולם, Wiz, גייס 250 מיליון דולר לפי שווי של 6 מיליארד דולר, שישה חודשים בלבד אחרי גיוס מוצלח של 350 מיליון דולר לפי שווי של 1.7 מיליארד דולר
כפיר אדר |  1
אסף רפפורט (צילום נתנאל טוביאס)
סייבר היוניקורן הכי מהיר בעולם, Wiz, ממשיך בצמיחה מואצת: שישה חודשים לאחר שהחברה השלימה גיוס של 350 מיליון דולר לפי שווי של 1.7 מיליארד דולר, היא מודיעה היום (שני) על גיוס של 250 מיליון דולר נוספים לפי שווי חברה של 6 מיליארד דולר, וזאת בתוך שנה וחצי מיום הקמתה. פלטפורמת אבטחת הענן שפיתחה Wiz נמצאת בשימוש על ידי עשרות לקוחות, ובכלל זה כ-15% מחברות Fortune 500. לחברה 180 עובדים, מרביתם בישראל וארה"ב.
את Wiz הקימו אסף רפפורט המנכ"ל; עמי לוטבק, סמנכ"ל הטכנולוגיות; ינון קוסטיקה, סמנכ"ל המוצרים; ורועי רזניק, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. הצוות כולו עובד יחד יותר מ-15 שנים, בין היתר, כמנהלי קבוצת אבטחת הענן של מיקרוסופט אשר רכשה את אדאלום אותה הקימו, בסכום של כ-320 מיליון דולר.
בגיוסים הקודמים השתתפו הקרנות סקויה, אינדקס, אינסייט פרטנרס, גרין אוקס, סיילספורס וסייברסטארטס של גילי רענן. בין המשקיעים הפרטיים הבולטים בחברה נמנים ברנרד ארנו, האיש העשיר בעולם; האוורד שולץ, הבעלים של סטארבקס. הגיוס הנוכחי כולל את מרבית המשקיעים שלקחו חלק בגיוסים הקודמים.
וויז סורקת את סביבת הענן, על כל שכבות המחשוב השונות שבה, על ידי התממשקות api פשוטה. וויז מנתחת לעומק את המשאבים בענן, כולל ניתוח מעמיק של מבנה הרשת, הרשאות גישה וטעויות קונפיגורציה שעלולות להוות פתח לתוקפים. בנוסף, הפלטפורמה סורקת גם את שכבת האפליקציה והתוכנה ומזהה חולשות ונוזקות. וייז משלבת את כל הממצאים לתמונה אחת ברורה של הסיכונים המהותיים ביותר בענן על ידי חישוב של מאות סיכונים שונים וההקשרים ביניהם. כך וויז מאפשרת לצוותי אבטחה לזהות, לתעדף ולמנוע סיכוני ענן מורכבים, שחוצים בין שכבות הענן השונות.
אסף רפפורט מסר: "מדהים כמה השנה וחצי האחרונות היו מרגשות מבחינה עסקית למרות הקורונה. כשאני נזכר בחששות שהיו לנו במרץ 2020, כשהקמנו את Wiz, אני מבין היום כמה היכולת שלנו להסתגל במהירות למציאות משתנה, היא זו שגורמת לנו לצמוח בקצב אדיר ולהפוך לחברה גלובלית אמיתית. אבל עזבו רגע את המספרים: ההישג שאני הכי גאה בו הוא הצוות שבנינו - בסוף בסוף זה הבסיס העיקרי להצלחה שלנו".
ג'ף הורינג, מייסד ושותף-מנהל בקרן אינסייט: "הצמיחה של וויז בשוק התאגידים מעוררת השתאות. כשיש לך צוות מוכח של מנהיגים כמו שיש כאן, שבונה מוצר שמשנה את חוקי המשחק, אתה מהמר על כל הקופה. וויז בונה את טכנולוגיית האבטחה שהעולם זקוק לה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד. אכן צוות מצוין.
    זהר 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהר זהר לפני 1 דקות כל הכבוד. אכן צוות מצוין. בגיוס הראשון לאדאלום הם התקשו והצליחו לגייס מזהר זיסאפל רק אחרי שעברו את כל ה VC בארץ בחוסר הצלחה. הרוויחו את ההצלחה ביושר!
    סגור