כסף וצרכנות

הסטארטאפ הישראלי עושה שוב היסטוריה באירופה בתוך שבועיים

אחרי שבשבוע שעבר הכריזה חברת טריגו הישראלית על פתיחת סניף ראשון שמתחרה בטכנולוגיה של אמזון, כעת עוד ענקית קמעונאות באירופה עושה מהפך באמצעותה
שירה יום טוב | 
מיכאל ודניאל גבאי מייסדי טריגו (צילום תום ברטוב)
ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE פותחת היום (שלישי) בעיר קלן סופרמרקט היברידי וזאת באמצעות טכנולוגית ראייה ממוחשבת שמפתחת חברת הסטארטאפ הישראלית Trigo. החנות היא סופרמרקט אוטונומי היברידי ראשון מסוגו בעולם הכולל מגוון של יותר מ-2,000 מוצרים. החנות עברה הסבה מחנות רגילה לחנות אוטונומית היברידית. 
הסופרמרקט יפעל תחת השם "pick and go". הקונים יאספו את המוצרים שהם מעוניינים בהם ויוכלו לצאת מהחנות ללא כל עיכוב בעמדות תשלום. המערכת של טריגו תזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף לסל על ידי שילוב של מצלמות, מערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח יקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך אפליקציית הרשת.
החנות ההיברידית, בשונה מחנויות אוטונומיות אחרות בעולם, תאפשר גם קניה בקופה רגילה במקביל לחוויה האוטונומית, זאת כדי לאפשר לקונים מזדמנים שאינם מעוניינים להרשם באפליקציה, מי שאין להם סמארטפון או מי קונים בעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה, טכנולוגית להנות אף הם מהקניה בחנות. מערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.
קבוצת REWE היא מרשתות הסופמרקטים הגדולות בעולם עם 9,500 חנויות בחרבי העולם. החנות בקלן תצטרף לסופרמרקט אוטונומי שפתחה לפני שבוע טסקו הבריטית במרכז לונדון. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.
מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "בשיתוף עם הנהלת REWE הטמענו את הטכנולוגיה שלנו באופן היברידי כדי לתת מענה לכל סוגי הקונים, ללקוחות קבועים של הרשת שרוצים קניה מהירה ללא חשש מעיכובים בתורים מאחורי עגלות עמוסות של קונים אחרים וגם לקונים אשר יעדיפו להשתמש בקופה הרגילה. אנחנו גאים בהבעת האמון מצד רשתות הקמעונאות הגדולות והותיקות בעולם. תחום החנויות האוטונומיות הוא עם פוטנציאל עצום ואנחנו נמצאים רק בתחילת הדרך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה