כסף וצרכנות

מאסטרקארד בצעד מהפכני: תנפיק כרטיסי אשראי עם מטבעות קריפטו

מאסטרקארד ובאקט הכריזו על פתרונות קריפטו לסוחרים, בנקים וחברות פינטק כולל הנפקה של כרטיסי חיוב קריפטו וארנקים. המטרה: לאמץ ולהציע מערך רחב של פתרונות ושירותי קריפטו
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום pexels)
מאסטרקארד ופלטפורמת המסחר באקט הכריזו הבוקר (שלישי) על פתרונות קריפטו - Crypto-as-a-Service לסוחרים בנקים וחברות פינטק כולל הנפקה של כרטיסי חיוב קריפטו וארנקים.
המשמעות של המהלך היא שלקוחות מאסטרקארד (סוחרים, בנקים וחברות פינטק) יכולים כעת לאפשר לצרכנים שלהם לקנות, למכור ולהחזיק מטבעות קריפטוגרפיים, לספק הזדמנויות נאמנות, ממוקדות קריפטו, ולייעל הנפקה של כרטיסי חיוב קריפטו וכרטיסי אשראי ממותגים.
המטרה לטענת החברות היא להקל על סוחרים, בנקים ופינטק בארה"ב לאמץ ולהציע מערך רחב של פתרונות ושירותי קריפטו. גישה מורחבת לאקוסיסטם של הנכסים הדיגיטליים. גישה מהירה ליכולות של מטבעות קריפטו הכוללת בין השאר יכולת של צרכנים לקנות, למכור ולהחזיק נכסים דיגיטליים באמצעות ארנקים המופעלים על ידי פלטפורמת Bakkt והנפקה יעילה של כרטיסי חיוב קריפטו וכרטיסי אשראי ממותגים.
בזמן האחרון האמריקאים החלו להתעניין יותר ויותר בעסקאות בנכסים קריפטוגרפיים ומנסים לייעל את העסקאות. לפי הדאטה של מאסטרקארד, כ-75% הביעו התעניינות במטבעות הקריפטוגרפיים ואפילו אמרו שאילו היו מבינים יותר, היו משתמשים במטבעות קריפטוגרפיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ויזה כבר שנים בפנים (ל"ת)
    ראובן 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור