כסף וצרכנות

קוונטין טרנטינו ימכור את "ספרות זולה" דרך חברה ישראלית

הקולנוען המתגורר בישראל הודיע אחר הצהריים כי יתחיל למכור חלקים מהסרט האגדי שלו עוד כשבועיים הבא באמצעות אתר ישראלי. כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  1
קוונטין טרנטינו (צילום Gage Skidmore)
ספרות לא כל כך זולה: קוונטין טרנטינו ימכור נכסים דיגיטליים ייחודיים (NFT) של הסרט "ספרות זולה" במהלך החודש הנוכחי, כך הודיע הקולנוען אחר הצהריים בהודעה משותפת עם החברה הישראלית SCRT Labs, שפיתחה רשת בלוקצ'יין קריפטוגרפית בשם Secret Network למכירה של נכסים כאלה באופן שלטענתה נותן ליוצרים ולקונים יותר שליטה על הנכסים שבידיהם.
 
לפי ההודעה, בשלב זה ימכור טרנטינו שבעה נכסים, שכל אחד מהם כולל סריקה של סצינה מהתסריט המקורי ל"ספרות זולה" לצד קובץ קול בו טרנטינו מסביר את תהליך היצירה שהוביל אותו ליצירת אותה סצינה. המכירה הראשונה תתחיל ביום שני, 17 בינואר, ותימשך עד יום שישי, ה-21 בחודש. בשבוע שלאחר מכן תעלה מכירה כל יום מיום שני (24.01) עד יום שישי (28.01), וביום שני שאחר כך (31.01) יימכר הנכס האחרון. מי שמעוניין בגישה למכירות יוכל להירשם החל מה-10 בינואר, וכמובן להצטייד בחשבון בפלטפורמה ובמטבעות מבוססי את'ריום, הבלוקצ'יין שבו תלויים כיום רוב הנכסים הדיגיטליים.
המכירות יתקיימו למרות שמירמקס, החברה שהפיקה את הסרט, תבעה את טרנטינו במאמץ למנוע אותן. לדברי החברה, הזכויות על הסרט שייכות לה, ואם טרנטינו יתחיל למכור חלקים ממנו, אפילו אם הם חלקים שכלל לא היו בסרט המקורי, הזכויות על הפקת רווחים מהם נמכרו לה, ורק היא יכולה לאשר מכירה שלהם בכל צורה שהיא.
 
גיא זיסקינד, מנכ"ל SCRT Labs, מסר כי היא "גאה לעמוד לצד קוונטין ולצד אמנים מוכשרים נוספים ברחבי העולם. Secret Network מספקת דרך טובה יותר לאמנים לשחרר את יצירותיהם ישירות למעריצים מבלי להסתמך על מודלים ישנים יותר של הפצה, המעדיפים קונגלומרטים על פני יוצרים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחירי הדיור ויוקר המחיה התחילו להשפיע אפילו עליו (ל"ת)
    אלי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור