כסף וצרכנות

משרד הכלכלה באזהרה חמורה להורים: היזהרו מהפוקימונים

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מזהיר את ההורים, הילדים וצוותי החינוך מפני צעצועים מסוכנים - כרטיסי פוקימונים. האזהרה יצאה לאחר פציעה של ילד בן 8
מערכת ice |  1
צילום (Image credit: Niantic)
משרד הכלכלה והתעשייה הוציא אמש (חמישי) אזהרה חמורה להורים והודיע כי קלפי "פוקימונים" מתכתיים עלולים לפצוע את הילדים לאחר שילד בן 8 נפצע מאחד הקלפים בעת משחק.
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מזהיר את ציבור הילדים, ההורים והצוותים החינוכיים מפני סכנת פציעה בעקבות שימוש בקלפי "פוקימון" מתכתיים, וזאת לאור דיווח שהתקבל בגין פציעתו של ילד כבן 8 בכף ידו, אשר נזקק לתפרים. יש להפסיק לאלתר את שימוש הילדים במוצר (שימת הלב כי יתכן והמוצר משווק בצבעים שונים).
 
עם קבלת הדיווח, החל מינהל התקינה בתחקור האירוע ואופן יבוא המוצר והבדיקות בעיצומן. ממצאי הבדיקה הראשוניים ממעבדת מכון התקנים העלו כי שפות המתכת בקלפים מהוות סיכון בלתי סביר לפגיעה כגון חתך עור עמוק.
הממונה על התקינה מבקש להביא לידיעת ההורים כי: "על כלל הצעצועים, לרבות משחקי קלפים, חלה חובת סימון בעברית ובכלל זה: פרטי היבואן על האריזה, שם היצרן, ארץ הייצור, סימון הגיל המומלץ לשימוש ואזהרות. העדר סימון מעלה חשד כי המוצר אינו מתאים לדרישות התקן בסעיפים חמורים אף יותר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר את הפייסבוק שלו
    מי האבא של הילד 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נעזור לילד לקבל קלפים מקוריים
    סגור